saako hevari enemmän naisii??

Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Mun teoria:

Hate sano "tuntevansa" noi häiriköt, ja Warmanki häiriköi, ja Hate teki Warmanin kans kai jonkun biisin (?) joten sen se ainakin "tuntee" joten ku se sano "tuntevansa" ne, se saatto olla vihjaus tohon suuntaa, joten veikkaanpa että toi revenge drama ja warman on joko sama tyyppi / tuntee toisensa muutenki ku boardin kautta...

hyvä teoria.


melkee oikeinki. oot melkee yhtä terävä ku PalavaEnkeli
 
Originally posted by warman
kaikkia kiihottaa, torgoth
Rakas warman, jos sinua ei kiinnosta lukea juttujani, voit tehdä saman kuin minä sinulle, klikkaat nimeäni ja sieltä etsit kohdan, "Add Torgoth to Your Ignore List" ja klikkaat sitä. Minä pistin sinut ignore listalleni, enkä enää joudu lukemaan häikäisevän älykkäitä kommenttejasi. Suosittelen sinulle samaa minun kohdallani, niin sinun ei enää tarvitse viljellä näitä kaikkia kiinnostavia mielipiteitäsi minun posteistani.
With love, Torgoth. *jäähyväishalaus*
 
Oon 12v kehittynyt tyttö ja mun kundikaveri on 17v olisin kiinnostunut kuinka voin yllättää hänet
mahtavalla suihinotolla ja suunikin on aika pieni ja nieluni herkkä. Olisiko liukastusvoiteista apua??

:lol: Ihan hauska.
 
Originally posted by Punapiraija
Että onkin sairasta: Yuk..
Jumankauta sentään.. :ill:

vähän vaikuttaa kusetukselta koko juttu. Mä en kyllä usko et kukaan 12-vuotias menee tonne kirjottelee tommosta nimellä 12.v sexbabe... Tai mistäs sitä nykyään tietää mitä noi ton ikäset tekee.