Hepatiitti
Albiino
Enhän mä ikinä siteeraa KT:tä tai varsinkaan Hynystä.. MENE POISHH!Originally posted by OzzOzbourne
Taas siteerataan KT:ta
Enhän mä ikinä siteeraa KT:tä tai varsinkaan Hynystä.. MENE POISHH!Originally posted by OzzOzbourne
Taas siteerataan KT:ta
Häh? Sua kiinnostaa naiset... Outoa... Mua kiinnostaa miehet, onko mussa joku vikana?Originally posted by Pentelesh
Henk.koht. kiinnostaa naiset enemmän, ja kyllähän niitä saisi, jos jaksaisi mennä baariin.
Se on reipasta se.Originally posted by Hepatiitti
Mulle käy kyllä sekä miehet jotta naiset. Perseseksiä se on kuitenkin.
Kokemuksen syvällä rintaäänellä?Originally posted by Villilapsi
Se on reipasta se.
Sitähän sinä varmaan haluaisit.Originally posted by Villilapsi
Mieti sitä.
Ai tarjoudutko ehdokkaaksi?Originally posted by Villilapsi
Se on reipasta se.
jos luit niitä vastauksia siellä niin kyllä joku ottiOriginally posted by Torgoth
Älä saatana. Ottiko joku tuon tosissaan?
Tähän väliin mäkin voisin heittää, että oon KT:n kuuntelija, mutta nuo TEIDÄN juttunne ei mua kiinnosta erityisemmin...Originally posted by OzzOzbourne
Hepatiitti, minä KT-kuuntelijana sovellun varmaan paremmin tuohon tehtävään? Tai oiskohan parempi vaan jättää nämä teidän välisiksi jutuiksi
Jaa: 1Originally posted by Villilapsi
Jaa-a.
Ai haluutko sä meiän väliin vai? Mikskäs sellasta 3some-asentoa kutsutaan? Puolisuklaajuna?Originally posted by OzzOzbourne
Hepatiitti, minä KT-kuuntelijana sovellun varmaan paremmin tuohon tehtävään? Tai oiskohan parempi vaan jättää nämä teidän välisiksi jutuiksi