saako hevari enemmän naisii??

Originally posted by Villilapsi
Ja kuka onkin menossa kattomaan Trio Niskalaukausta keskiviikkona? :lol: :D :lol:
Kävin perjantaina Niskalaakin keikalla. Tai olin käynyt. Ei mitään muistikuvia. Vitun fiksuja reissuja, perkele. Kaiutinkaapin kaatanu (vahingossa) ja semmosta hauskaa. Ja tuttuja kuulemma ollu aika paljo, vielä hienompaa. No, ei tartte käydä Ylivieskassakaan vähään aikaan, taaskaan.
 
Originally posted by Torgoth
Kävin perjantaina Niskalaakin keikalla. Tai olin käynyt. Ei mitään muistikuvia. Vitun fiksuja reissuja, perkele. Kaiutinkaapin kaatanu (vahingossa) ja semmosta hauskaa. Ja tuttuja kuulemma ollu aika paljo, vielä hienompaa. No, ei tartte käydä Ylivieskassakaan vähään aikaan, taaskaan.
Hassu mies.
 
Villilapsi, mä olen siellä. Kyselinki jo jossain, että ketä sinne on tulossa, muttei paljoa kuulunu, vois taas vaihteeks tehä oman threadin. Mutjoo, tule moikkaa..Rranahin kanssa olen..ja sitten irkistä kavereita..
 
Originally posted by OzzOzbourne
Villilapsi, mä olen siellä. Kyselinki jo jossain, että ketä sinne on tulossa, muttei paljoa kuulunu, vois taas vaihteeks tehä oman threadin. Mutjoo, tule moikkaa..Rranahin kanssa olen..ja sitten irkistä kavereita..
Täytyy kattoo jos mä tunnistan sua... Mutta ihan sama...
 
"mikserihässäkän vasemalle puolelle."


Mitenkä tuntuu että just kaikki nettihörhöt on aina siinä :lol: Meinaa ihan oikeesti, joskus huomaa sie ihmisiä joista on nähny jossai irc-galleriassa kuvan ja ne hanuilee just siinä kohtaa :lol: Jos nyt tullikamarista puhuit.
 
Hah ;D en mä mikään nörtti ole :) iha käsi tietokoneitten kanssa :) Mutta joo, siinä kyl on kerran ollu #childrenofbodomista lössi "kokoontumassa" mutta monesti ollaan oltu ihan parin kaverin kanssa siinä..no jos oot tulossa, niin hakeudu siihen nyttekin, niin nään taas yhen nörtin :D
 
No tämä oli sieltä sairaammasta päästä:
0049.jpg

Samoin tämä:
0018.jpg
 
joo vitun Torgoth voisit postata ne linkkeinä ettei tartte ladata niitä kuvia. VITTU KU OSAA OLLA TYHMÄ JÄTKÄ.

voikko hirttää ittes, plz?
 
Pistä, warman, minut ignore-listaan, niin ei tartte lukea meikkiksen juttuja, eikä latailla kuvia. Jos Deth ei ois lainannu tuota tekstiäs, niin ois seki jääny näkemättä, mikä ei todellakaan olisi ollut suuri vahinko.