saako hevari enemmän naisii??

kiljuhan itseasiassa on eränlaista kotiviiniä..:p
mut miksi ostaa aineet itse kun äiti leipoo joka viikonloppu ja kotona on aina hiivaa ja sokeria... ja kun täällä pitää vielä asuakin..
joskus kyllä oon tehny jopa 0,5 litran pulloissa kiljua, se tulee nopeasti, mutta pitää olla vaan varovainen ettei se pullo räjähdä..:p ja aika turhaa se on kun ei sillä 0,5l pullolla mihinkään pääse..
 
Huumoria. Kai.. Tosifanit vauhdissa bodomin viekussa..


Name : Devil of death and the Reaper!!, TUUSULA
Homepage : none
Message : Ei vittu bodom ei vittu!!
Miten osaakin olla töykeen hyvää musaa...siis teillä...ootte parhaita... (ylläri)
heti kun teette keikan suomeen minä ja niko (jere ja niko)
tullaa vaikka tupla hinnalla sinne...
Teillä ei oo yhenainutta PASKAA biisiä!!!! se on hyvä se!! =)
Jos mulle ei riitä uutta levyy niin tapan kaikki paitsi teiät... =)
Myykää meille yks skeba...=)
Teiä paras coveri on ehottomasti:
THE TROOPER!!!!!!
taustalla soi just trooper ja kohta soi silent night bodom... tai sitte hate me...tai sitte ihan mikä tahansa...oote vitun pahiksii...teette niin saatanan hyvää musaa....
me ollaa teiän faneja syntymästä-kuolemaan ja senkin jälkeen...

T: Niko Ja Jere ELI: Suurimmat faninne KOSKAAN!!!!!
tehkää paljon keikkaa Siis mieluiten suomessa...

Wednesday, December 11, 2002 3:33:08 PM


Ja toinen viesti mikä oli...


Name : Ale
Homepage : Bodomin Mukulat
Message : Hitto ku niitä 24-nauhasia mistä sopersit sinä joku! Nii niitä saa aika hyvin tuolta Mikkelista semmosesta kaupasta ku Cranes, Käy kattoon..

Wednesday, December 11, 2002 6:22:58 PM


Mahtaakohan todella olla itse Ale the suuri? :p
 
Voi helevetti ku joka asiasta märistään. tuommosia vitun juntti märyiitoja täällä ihan liikaa. Mtg, voisitko painua vittuun
 
ymmärrän että lapissa asuminen on turhauttavaa ja että kauppaan on yli 10km matkaa, mutta yritä silti tappaa itsesi. esim puukolla jolla veitsätte itsellänne tuolit
 
Miksei täällä puhuta pändistä yhtään? No ymmärrän kyllä. Itselläkin tuli tuossa iässä poikettua välillä aiheesta. Kyllä te pojat vielä hoksaatte.