saako hevari enemmän naisii??

No olihan niin perkeleesti tekstiä että vittu.. en vihtinyt ees lukea :D :lol:

Montakohan sataa postia tähänkin oli tullut sen jälkeen kun olin täälä viimeksi?

Onko multa mennyt ohi mitään erittäin tärkeää kun en oo ollu täälä? :p

Ei varmaan :lol:

Missäs disasterpeace on? ois asiaa..
 
RäppäriSkidi: Sä varmaan ajattelet samaa kuin minäkin, eli sitä että disa lähti siksi kun mäkin lähdin, koska ei tänne jäänyt ketään järkevää kun mä en ollut täällä :p

Sitähän sä ajattelet.. eikös vaan? :D
 
Originally posted by Zyklon
RäppäriSkidi: Sä varmaan ajattelet samaa kuin minäkin, eli sitä että disa lähti siksi kun mäkin lähdin, koska ei tänne jäänyt ketään järkevää kun mä en ollut täällä :p

Sitähän sä ajattelet.. eikös vaan? :D
Tiedätkö mitä... :D En ole minäkään tänne hirveesti kirjotellu (eräiden ihmisten onneksi) sen takia kun täältä hävis kaikki hyvät (hmm... tai pahat...) tyypit. :D Mutta toivottavasti asia alkaa korjaantumaan. :)
 
Kyllähän täälä tuntuu olevan melkein kaikki "vakioasiakkaat" jotka oli ennenkin.. se disa vaan puuttuu..

Mutta nyt kun mä oon tullut takasin niin elämä on taas ihanaa, ruoho vihr... siis MUSTAAAAAAA!!!!!! :D :lol: :lol:

Mutta ei tarvitse kiittää minua rakkaat ihailijani vaikka tulinkin takaisin! :lol: :lol: :lol:
 
Originally posted by Zyklon
Kyllähän täälä tuntuu olevan melkein kaikki "vakioasiakkaat" jotka oli ennenkin.. se disa vaan puuttuu..

Mutta nyt kun mä oon tullut takasin niin elämä on taas ihanaa, ruoho vihr... siis MUSTAAAAAAA!!!!!! :D :lol: :lol:

Mutta ei tarvitse kiittää minua rakkaat ihailijani vaikka tulinkin takaisin! :lol: :lol: :lol:


Missäs muuten olit? :D Mulla on omat sairaat epäilykseni :lol:
 
En mä tiedä.. en kai mä ollu missään. En mä osaa sanoa mitään järkevää syytä siihen miksi en oo käyny täälä paljoa.. En tarkalleen muista millon lopetin täällä käynnin.. jotenkin vain ei tullut käytyä täällä. Yks syy on varmaan se että jossakin vaiheessa aloin treenaamaan rumpujen soittoa melko rankasti ja kun saatiin tuo toinen kitaristikin takasin bändiin niin soittoon on tullut panostettua melko reilusti..

Ja tyttöystävän kans menee sen verran paljon aikaa että ei tällanen paskanpuhuminen oo ihan tärkeimpiä asioita :D

Nyt vaan on ranne reistaillut niin paljon että pakko vähän hellittää tota soittamista. Taitaa olla joku jännetupin tulehdus tai jotain vastaavaa. Eilenkin kun yritin soittaa niin tuli vitun kipeäksi ja oli koko yön ja vielä aamullakin kipeä. Pitäs käydä näyttään tota kättä lääkärille.. perkele!

Vitun Räppäri sulla on selvästi jotain perverssejä fantasioita minusta kun koko ajan selität jotain :D :lol: :lol: :lol: :lol:

Jooh.. uutta porukkaa on näköjään tullut aika paljon lisää.

Syy siihen että tulin tänne nyt takaisin.. en tiiä.. tosin kun kuulin tuon uuden levyn niin sekin olisi jo pelkästään pakottanut tänne. :headbang:
 
heh.. on täällä kyllä muuten sitten tapahtunutkin..:p tää topikki tais käydä jossain välissä kakkossivullakin..:D