saako hevari enemmän naisii??

Onhan noita miljoona mutta ostaisitko tuolta television jos mainoksessa lukisi näin:

"Hitachi C29-F300 29" Multisystem Television
679.95$
Avulla se avustaja alentaa irtoseinä, C29-F300 ilmaista murea, aivan kuvastaa viewable polveutua aava ala -lta kalastaa verraton luona sovinnainen TV's avulla heidän kaareilla elokuva putki. "
:lol:
 
Originally posted by Zyklon
Disa: Sillon ku me ei oltu täälä niin postimäärä varmaan laski alle puoleen :lol

Joo sen mä uskon... Tai oikeestaan huomasin :lol:
Mult kyl jäi ne Trollit melkee kokonaa pois... Vähä jälkimaininkeja ehin huomata...
Missä sä Zykli olit ku sä et ollu täällä...
Mä en kyl huomannu et sä puutuit ku mäki puutuin
 
En mä missään ollu.. ei vaan tullut postattua.. syitä voi olla esim. soittomäärän kasvaminen jne.. mutta en tiedä. vaikea sanoa..

Mistähän se johtuis ettet huomannu mun puuttuvan sillon ku et itekkään ollu täälä? :lol: :lol:
 
Aiheeseen jotenki liittyen, et mä bonasin just äsken 10 Miss Suomi Finalistia :cool:
Ne on kyl kaikki hyvän näkösii vaikka pari niistä näyttääki iha idiooteilta kuvissa...
Sit siel on pari jotka oli sillei :yow: Ja jokainen lihas oli rentona ( paitsi yks :D )
 
joo luin tänää töissä eilistä iltalehtee kun siinä oli ne missit stringeissä, joo-o.. :D Ei paha.. ei ollenkaan paha..:p