saako hevari enemmän naisii??

No siinä tapauksessa... Kyllä saa!!! Ainakin minä otan paljon mieluummin hevari-miehen, kun jonkun lökäpöksyhopparihyppyritukkajuntin! :D
 
Städää! En oo vissiin tännekkään aikoihin kirjotellut, mutta nyt olen päk. vaviskaa. Jooh, Janina taitaa kuulua sitten aika pieneen osaan naiskansasta joka noin ajattelee :) OOh, sedällä on uusi kuvakin kalleriassanne. pitäähän mun nyt oikeen loistaa täällä kun en oo aikoihin ollut, hiphei. Pena, miltäs metsämeininki maistuu? paskalta? :) nauti! Ja moi kaikille muille immeisille jotka täällä pörrää. aim päk.
 
OzzOzbourne said:
Städää! Pena, miltäs metsämeininki maistuu? paskalta? :) nauti!

Ihte asiassa ihan kivalta, Perjantaina en ollu palveluksessa vaan henk.koht.lomalla ja silloin saatiin tietää lopullisesti ketkä lähtee aukkiin ym. ja huhun mukaan meikän nimi siellä AUK listan kohdalla oli jämähtänyt, eli vuoshan siellä sitten loppujen lopuksi tullaan olemaan. Helvetti, tuolla meitin kassullahan on naisiakin, tosin eri patterissa :cry:
 
Pentelesh said:
Ihte asiassa ihan kivalta, Perjantaina en ollu palveluksessa vaan henk.koht.lomalla ja silloin saatiin tietää lopullisesti ketkä lähtee aukkiin ym. ja huhun mukaan meikän nimi siellä AUK listan kohdalla oli jämähtänyt, eli vuoshan siellä sitten loppujen lopuksi tullaan olemaan. Helvetti, tuolla meitin kassullahan on naisiakin, tosin eri patterissa :cry:
Missäs sinä olit sotimassa? Et vissiinkään Kajaanissa päin. Entinen kämppis (mikä vittu lienee nyt) varmisti just, että on vuoden ja serkku (sissi eka, nyt vissiin motoaukissa) kans, tosin sillä enää puolikas jäljellä. Oon saanu kuittailla kummallekin, ku "sain" C:n paperit vaikka halusin sotimaan. Hauskinta on, että vaikka molemmat on "sotahulluja", meikkis on hulluin. :heh:

-Nim. "Istuu naamiovärit naamassa ja odottaa kohdetta."
 
Torgoth said:
Missäs sinä olit sotimassa? Et vissiinkään Kajaanissa päin. Entinen kämppis (mikä vittu lienee nyt) varmisti just, että on vuoden ja serkku (sissi eka, nyt vissiin motoaukissa) kans, tosin sillä enää puolikas jäljellä. Oon saanu kuittailla kummallekin, ku "sain" C:n paperit vaikka halusin sotimaan. Hauskinta on, että vaikka molemmat on "sotahulluja", meikkis on hulluin. :heh:

-Nim. "Istuu naamiovärit naamassa ja odottaa kohdetta."


Jaahas. Eli sun serkku oli sitten mun kanssa samassa yksikössä. Ne motoaukkilaiset kävi tosiaan sen AUK2:sen siellä autokomppaniassa ja sitten siirtyivät takas TiedK:n puolelle alikessuiks. ite pääsin nyt tammikuussa pois.

Ja sun serkkus nimi oli mikä?
 
~Rappion Lapsi~ said:
Pitkätukkahomon maineesta en luovu :D

Ja sehän on vaan hyvä... Homopojat on ihan mukavia, ainakin ne kaks, jotka mä tunnen :p Niitten suhteen ei ainakaan tarvi pelätä, että olis jotain taka-ajatuksia...
lol.gif
 
Torgoth
Missäs sinä olit sotimassa? Et vissiinkään Kajaanissa päin. Entinen kämppis (mikä vittu lienee nyt) varmisti just, että on vuoden ja serkku (sissi eka, nyt vissiin motoaukissa) kans, tosin sillä enää puolikas jäljellä. Oon saanu kuittailla kummallekin, ku "sain" C:n paperit vaikka halusin sotimaan. Hauskinta on, että vaikka molemmat on "sotahulluja", meikkis on hulluin.
-Nim. "Istuu naamiovärit naamassa ja odottaa kohdetta."


Meikä on Tuusulan Ilmatorjunta Patteristossa (eli täällä pk-seudun lähellä) ja Moto-AU on linjana :D vielä on 301 herätystä jäljellä ja sitten pääsee siviiliin.

Extender
Ne motoaukkilaiset kävi tosiaan sen AUK2:sen siellä autokomppaniassa ja sitten siirtyivät takas TiedK:n puolelle alikessuiks.

Meillä ollaan Sotilaskuljettajakurssilla ensin 5 viikkoa, joista 3 menee AUK I päälle ja sitten ollaan ihan täyspäiväsesti mukana AUK II loppuun, tosin leireillä ollaan kuskeina. AUK II jälkeen siirrytään Esikuntapatterille komentamaan B-miehiä :) witun hauskaa.

k: Mitä eroa on muuten B-miehellä ja A-miehellä?
v: 3000 metrin matkalla B-mies ottaa 2000 kohdalla yhden annoksen astma-lääkettä ;)