Janina said:No siinä tapauksessa... Kyllä saa!!! Ainakin minä otan paljon mieluummin hevari-miehen, kun jonkun lökäpöksyhopparihyppyritukkajuntin!
Janina said:No mikäs siinä harmittaa..?
OzzOzbourne said:Städää! Pena, miltäs metsämeininki maistuu? paskalta? nauti!
~Rappion Lapsi~ said:Ni stana, ostin eilen uudet lökärit ja pari hupparia saatana
Missäs sinä olit sotimassa? Et vissiinkään Kajaanissa päin. Entinen kämppis (mikä vittu lienee nyt) varmisti just, että on vuoden ja serkku (sissi eka, nyt vissiin motoaukissa) kans, tosin sillä enää puolikas jäljellä. Oon saanu kuittailla kummallekin, ku "sain" C:n paperit vaikka halusin sotimaan. Hauskinta on, että vaikka molemmat on "sotahulluja", meikkis on hulluin.Pentelesh said:Ihte asiassa ihan kivalta, Perjantaina en ollu palveluksessa vaan henk.koht.lomalla ja silloin saatiin tietää lopullisesti ketkä lähtee aukkiin ym. ja huhun mukaan meikän nimi siellä AUK listan kohdalla oli jämähtänyt, eli vuoshan siellä sitten loppujen lopuksi tullaan olemaan. Helvetti, tuolla meitin kassullahan on naisiakin, tosin eri patterissa
Torgoth said:Missäs sinä olit sotimassa? Et vissiinkään Kajaanissa päin. Entinen kämppis (mikä vittu lienee nyt) varmisti just, että on vuoden ja serkku (sissi eka, nyt vissiin motoaukissa) kans, tosin sillä enää puolikas jäljellä. Oon saanu kuittailla kummallekin, ku "sain" C:n paperit vaikka halusin sotimaan. Hauskinta on, että vaikka molemmat on "sotahulluja", meikkis on hulluin.
-Nim. "Istuu naamiovärit naamassa ja odottaa kohdetta."
~Rappion Lapsi~ said:Pitkätukkahomon maineesta en luovu