saako hevari enemmän naisii??

Ootko nyt jo? Joko loppu koulu? Vitun onnekas saatana perkele helvetti.... *manaa itekseen*

Kävelen suurella todennäkösyydellä siitä perjantaina läpitte... Että sit ku näät hikisen pitkätukka hipin nahkatakissa läkähtymässä se o mä :lol:
 
Originally posted by Zyklon



JA VITUN RYSSÄT VOITTI SUOMEN TOLLASELLA HOMONEEKERELESTAKIEKOLLA!!! Voi vittu ne sais kuolla!!!


Oikeessa oot, ei o saatana vittu helvetti vähää aikaa vituttanu näin saatanasti jumalauta!


Tää boardi o kivasti jumissa, mä oo koko ajan viimesen viestin kirjottaja vaikka todellisuudessa se on joku muu :D meinaa tossa sivulla missä o noi otsikot ;)
 
Jesh, hyvä kun voittivat... ei tarvi kuunnella kavereiden juhlintaa ja saa vittuilla!

Nyt tuli muuten turpaan!!! :mad: :lol:

No joo.. vitsi vitsi! Eipähän tartte lauantaina kattoa finaalia vaan voi lähtä vaikkapa juomaan olutta.. MUTTA SILTIKIN VITUTTAA NIIN PERKELEESTI!!!

Oikeessa oot, ei o saatana vittu helvetti vähää aikaa vituttanu näin saatanasti jumalauta!

Niin.. nyt on kyllä sellanen kuningas vitutus päällä et pakko saada kaljaa. Ja voi helvetti että ryssät pelas homosti.
 
ja jätskikärryy... saatoin olla sillon viikinsaaressa tai sit olin just tullu rantaa...=) kävin muute perjantaina siinä mustamakkarakärryllä syömässä... ja huomenna pitäs mennä taas...=) lällällää...:p
 
Originally posted by BurningAngel
ja jätskikärryy... saatoin olla sillon viikinsaaressa tai sit olin just tullu rantaa...=) kävin muute perjantaina siinä mustamakkarakärryllä syömässä... ja huomenna pitäs mennä taas...=) lällällää...:p

Laukontorin jäätelökiskalla on myynnissä JÄÄTELÖHAMPURILAINEN! :lol: :lol: :lol:
Tai en tiä onko enää tänä kesänä, mut viime kesänä oli ja vittu että nauru meinas tappaa aina kun sen mainoksen näki laukontorilla käppäillessä...

:lol:
 
muistaako enään kukaan että mistä tää koko keskustelu on alkanu? no laukontoriin ja mustaanmakkaraan on näköjään päädytty. sitäpaitsi mustamakkara on pahaa *irvistys* tää boardi alkaa muistuttaan chattiä. miten olis cobhc.com-deitti? *muhhahahahhaa* vittu kun on taas omaa kivaa... immortal tulee tuskaan. paitsi että mä meen ilosaareen joten se siittä. alkuperäiseen aiheeseen palaten niin lökäpöksyille tulee lähinnä vaan naurettua että silleen.
 
okei eli nyt luin noita vanhoja juttuja ja tää tosiaan on se paskanjauhanta topic niin mä jatkan samalla linjalla. onkos sitä miittiä oikeesti tulossa? en oo tänne kauheesti kirjotellu mutta aina kun piletystä tiedossa nii kybällä mukana :) tuli tehtyä tyhmyyksiä lauantaina koskenrannassa kun teukka onnistu yllyttään mut meneen vittuileen huumekytille. toi ei liittyny mitenkään mihinkään mutta siitä ei hyvää seurannu...
 
Originally posted by BurningAngel
kävin muute perjantaina siinä mustamakkarakärryllä syömässä... ja huomenna pitäs mennä taas...=) lällällää...:p

Miksei täälä o keskisormee näyttävää hymiöö.. en nyt jaksa hakee semmosta...

Ja Mizzylle, ei siitä miitistä tiedä, kaikki vaan jauhaa paskaa :lol: