saako hevari enemmän naisii??

Originally posted by snapsitap
...koska se tarkoittaa myös selvää vappua. Ja sehän taas ei ole välttämättä lainkaan sama kuin hauskaa vappua...;)

Ja minkä helvetin takia joku haluaisi toivottaa toiselle selvää vappua? Muuten kuin vittuillessaan?
 
nooh... on sitä enemmänkin kännissä oltu...=)
ja en mä voi sille mitää jos joutuu kantaan yli 5 litraa pelkkää viinaa repussa... ja sit oli viä lonkeroo lantringiks... ei ollu mun vika...



mut kuka käveli anttilan vieressä mua vastaan aurinkolasit päässä musta nahkatakki ja cob t-paita päällä ja sano mulle päivää... tunnustakaa jos se oli joku teistä... käveli jonkun naisen kanssa...
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~

Ja Anna: Sä oot mulle 10mk auki ;) Mutta koska nyt o eurot niin se on 1,68 € nopeella päässälaskulla, + korot, 2 € :)

No ei, tuskin mä sitä sulta verotan ;)

hmm...miulla mitään rahaa ole...;)

Ja miten niin miulta voi kysyä lisää...? :)

hmm...tää tosiaan on mennyt vähän off-topiciksi...no mutta se ei menoo haittaa...

Pitäskö avata uusi topic...?

Tylsää taas minullakin...koulussa atk:n tunnilla...pitäs ohjelmoida jollain Turbo Pascalilla...ei voi jaksaa semmosta...eieieiei!

Oli muuten tylsä vappu...tai no...miten sen ottaa...ei jaksanu mitään vapputoreja sun muuta...oltiin vaan kullan kanssa kotona. Olihan meillä tietysti hauskaa, mutta ei siitä sen enempää...;)

Koulu on muuten helvetin tylsä paikka....vois mennä välkälle...hmm...nälkäkin on...

joo, tylsää.....
 
Originally posted by BurningAngel



mut kuka käveli anttilan vieressä mua vastaan aurinkolasit päässä musta nahkatakki ja cob t-paita päällä ja sano mulle päivää... tunnustakaa jos se oli joku teistä... käveli jonkun naisen kanssa...

hmmm... mulla ei o aurinkolaseja, muuten vois täsmätä ;) Enkä tunnista täältä ku muutaman ulkonäöltä ni huono ketää morjestella :D
 
niin...siis vappuaattona joskus oiskoha ollu klo 14...(?)...tai ennen... katto vähä aikaa pitkää ja sano päivää..=)
 
Nyt alka juttu luistumaan huonoon suuntaan, vaikka sitä se on ollu viimeset 20 sivua ;)

Jaahas, palataas siihen mustamakkara-aiheeseen....

Mikä on lisukkeena kun syötte mustamakkaraa? :) Itelläni Tampereella puolukkahillo, kotona kaikki soosit mitä löytyy. :)
 
haha :D Takas mustaan jöötiin... No piru vie, tapolan mustamakkara kärrystä ostettu puolukkahillo :) Ja mustamakkara kuuluu syödä Laukontorilla pulunpaskan ja ärsyttävien ihmisten seassa :D