saako hevari enemmän naisii??

Originally posted by ~Rappion Lapsi~ No mulla on ainakin henk. koht käsitys hiukan muuttunu chateista ym, että en kyllä enää lähtis tapaan ketää johon oisin netin kautta tutustunu....[/B]

:lol: Oliko isorintainen nettityttöystäväsi luonnossa karvainen äijä? :lol:
 
onhan noita muitakin "metallipändejä" tampereelle tulossa... mut sentenced ois jees jos ne soittas vanhoja piisejä...:D ne on enemmä rok... siis North From Herellä olevat piisit... mutta kuka tyhmä matkustaisi 500km siksi että näkisi minut??:D:lol:
 
Pitää vie tulla lisää ku ei järki pelaa, että Sentenced o loistava bändi :)

Ja Anna: Sä oot mulle 10mk auki ;) Mutta koska nyt o eurot niin se on 1,68 € nopeella päässälaskulla, + korot, 2 € :)

No ei, tuskin mä sitä sulta verotan ;)
 
:D paitsi luonnossa... hehheh.. huono taas kerran...:lol: (mä alan oppii nää hymiöitten lyhenteet...:) voi laittaa kvik replin...:)
mut siis sentenced keikalle vai... tai ne jokka pääsee..:D
 
Ville Laihiala sano uudessa Soundissa että ne ei soita kahdelta ekalta levyltä yhtään biisiä livenä..

Hepatiitti: tietenkin jos on niin ahdasmielinen että ajattelee niin että hevibändillä pitää olla kauheat säröt ja rumpujen pitää olla laittoman nopeaa mäiskettä koko ajan, niin voihan sitä tietenkin sitten kutsua Sentencediä popiksi.. mutta ihan miten vaan...
 
Originally posted by Zyklon
tietenkin jos on niin ahdasmielinen että ajattelee niin että hevibändillä pitää olla kauheat säröt ja rumpujen pitää olla laittoman nopeaa mäiskettä koko ajan, niin voihan sitä tietenkin sitten kutsua Sentencediä popiksi.. mutta ihan miten vaan...

Rokkibändillä on säröt, hevibändillä kauheat säröt. Yksinkertaista.
 
Joo, no mulle on aivan sama mikä keikka se on..mennää sitte vaikka kattoo anssi kelaa. Tuskin maailma kaatuu jos herra Hepatiitti ei tule :) jos nyt tarve on nähä, nii menee sitte erikseen johku muualle miittaamaa..niin ja jos vaan joku keksii jonku hyvän paikan missä miitata, nii kai sitte voi ehdottaakkin..joo, kai tässä tulee muitaki ehdotuksia..tai sitte ei kukaa jaksa mitään miittiä edes pitää :)
 
Sentencedin keikka on ihan hyvä :) Tuskin bodomika tullikamarille lähiaikoina tulee ;)
Ja kyllä se on mullekki aikas sama mikä keikka... Mikäli sen täytyy olla keikka.... En o käyny missää miiteissä *ei tiedä mistään mitään* :lol:
 
=) se on sellasta... vittu siä oli kolmella koneella mun tunnukset ja salasanat tänne tallennettuna... ne oli siä varmaa joulusta asti... viime viikolla kävin ottaa pois... ei oo kukaa tajunnu mennä kirjottaa...=)