saako hevari enemmän naisii??

Hmm...olette te kyllä saanut pitkän keskustelun tästä aiheesta. Osa kyllä meni aiheen ohi, mutta kumminkin. Noita sivujakin oli 13 ja mä hyppäsin 9. suoraan viimeiseen, että en tiedä mitä 10-12 välillä on keskusteltu. Mutta kommenttiani tähän aiheeseen.

Minä, metallistinaisena, ainakin kaupungilla kävellessäni olen huomannut, että kyllä minä enemmän katson pitkähiuksisia miehiä/poikia kuin lyhythiuksisia. Ja minusta pitkät hiukset ovat aivan lääh...:p
Mutta ei sillä ulkoisella olemuksella niin väljä ole, vaan niillä henkisillä asioilla. Tietysti on erittäin paljon plussaa se, että on saman henkinen. Ja yleensä kaksi metallistia on yhdessä.

Välimatkoista: Ne ovat inhottavia. Kokemusta on tälläkinhetkellä, mutta kun tietää, että joku odottaa siellä jossain niin kyllä sitä jaksaa aina pari viikkoa odottaa.

Ja miten muka ei löydä metallisteja mistään. Tulkaa irkkiin. Irkki on täynnä metallisteja ja niihin tutustuu helposti keikoilla ja miiteissä. Sekaan vaan. esim. #childrenofbodom kanava ym. kanavat. Sieltä minäkin olen löytäny nykyiseni.
Ja siellä ainakin on samanhenkistä porukkaa eikä kukaan syrji toisia. Ja sieltä voi vaikka löytää samasta kaupungista samanhenkisiä ihmisiä.

Minäkin olen koulussa/harrastuksissa huomannut syrjintää. Hevareita pidetään outoina ja ihmeellisinä. Koulussa porukka vähän katsoi pitkään kun tulin yhtenä päivänä kouluun musta pitkä hame päällä ja minusta se nyt ei ollu mitenkään outoa. Mutta niiden teinixien mielestä se on, koska se ei ole nyt in.
Mutta olen kyllä huomannut, että gootti/hevarityylistä on tullut joku muoti-ilmiö. Ja juuri se jos joku Nightwish on listalla korkealla niin porukka alkaa kuuntelemaan sitä vain sen takia että se on listalla.
Olen huomannut kun olen alkanut käyttämään mustia vaatteita yms. niin luottamus minuun on huonontunut. Ihmiset eivät enää luota minuun. Ihan kun olisin kokonaan muuttunut. Minä vain satun pitämään mustitsta vaatteista. Ihan samalla tavalla joku pitää punaisista vaatteista. Mutta juuri se, että heti jos pukeutuu mustaa niin on "saatananpalvoja". Se on stereotypia. Sille ei voi mitään.

Mutta edelleen pakko sanoa, että minua ei edes kiinnosta mitkään "normis"-jätkät. Vaikka poikaystävälläni ei ole pitkiä hiuksia, niin se silti kuuntelee erittäin hyvää musiikkia ja olemme samanhenkisiä. Ei siihen pitkiä hiuksia tarvita. Mutta kuten sanoin, niin kyllä mielummin menen juttelemaan jonkun mustapukuisen, pitkätukkaisen kanssa kuin normaalin teiniXin. Koska tiedän, että siitä voisi ainakin saada keskustelunaihetta.

Mitähän minäkin tässä sönkötän? Ja mikä minun pointti oli. Sen hukkasin jo. No, ei voi mitään...:)
 
suora linkittäminen irk kalleriaa on kielety... muistaakseni... mut löysin kuitenki..:) irkki on yköne... #wänk...
minua ette sieltä löydä vaikka etsisitte..:)
 
Juu ei löydy meikäläistäkän... Eikä tu koskaan löytyyn :lol:

Annan hiustyyli vähä muuttunu sitten viime näkemän...



"Ja miten muka ei löydä metallisteja mistään. Tulkaa irkkiin. Irkki on täynnä metallisteja ja niihin tutustuu helposti keikoilla ja miiteissä. Sekaan vaan. esim. #childrenofbodom kanava ym. kanavat. Sieltä minäkin olen löytäny nykyiseni. "


No mulla on ainakin henk. koht käsitys hiukan muuttunu chateista ym, että en kyllä enää lähtis tapaan ketää johon oisin netin kautta tutustunu....

Asia tietysti erikseen jos bodom boardilaiset pitää miitin joskus ;)
 
niin siis mun kuva oli tua viä 10 min sitte... ei vaan oo enää... nyt tuli mieleen vaan poistaa se...=)
bodom miitti ois kyllä jees...=)
 
Mä en oo vissii ketää täältä boardilta miitannu, mutta irkin #childrenofbodom kanavalta jonku 12-15 tyyppiä. Mukavaa sakkia ovat :) jotkut noista kerran, mutta suurimman osan useempaan kertaan ja eri merkeissä..
 
miitti..
25.5 sentenced keikalla. tampere - pakkahuone :) sinne vaan kaikki..mitä mä oon katellu, niin aika moni on tampereelta täällä. ja pääsehän sinne kauempaakin, kuten itsekkin joudun matkustamaan noin 130-140km
 
Originally posted by OzzOzbourne
miitti..
25.5 sentenced keikalla. tampere - pakkahuone :) sinne vaan kaikki..mitä mä oon katellu, niin aika moni on tampereelta täällä. ja pääsehän sinne kauempaakin, kuten itsekkin joudun matkustamaan noin 130-140km

Olisi loistava paikka viettää syntymäpäiviään :D kun tuota keikkaa edellisenä päivänä tulee huimat 18 täyteen :).... noo... tuskin riittää "ymmärrystä" sinne tuloon.. :p
 
Minä mikään setä ole...;)

Martti, miulla oli siinä hiukset kiinni...On ne nyt vähän kasvanut siitä kun viimeksi nähtiin...hmm...ai niin tuli mieleen...olinko mä jotain muuten sulle velkaa...? Toivottavasti en...;)

Mutta joo, jos on Bodom-miitti Senttujen keikan yhteydessä niin juu, sitä tuetaan o/ :) tulossa ollaan keikalle.
 
tampereelleppa tietysti pitäis taas jaksaa...no ensinnäkin huonoja puolia ovat tuossa miitti-ehdotuksessa että sinne on liikaa matkaa, sentenced ei ole oikeiden bodom fanien suosikki ;)
no ei mutta ei ainakaan mun, ei viittis siis niitten keikasta mitään maksaa....ja noh eipäs nyt tulekkaan muuta mieleen mutta mieluusti odottelisin vielä muita ideoita tuollaisen mahdollisen miitin suhteen...:err: :wave: