saako hevari enemmän naisii??

Originally posted by cobadmin
Olenkohan nyt jotenkin vanhanaikainen kun
koko micmac touhotus on mennyt jotenkin kokonaan
ohi. Eipä ole hajuakaan onko vastaantulevalla kalastajalakki
pojulla micmacit vai ei.

Et ole ainoa.
 
No en minäkään ole MicMacciin törmännyt muualla kuin tiukkojen mustien kangashousujen perseessä.. jätkillä on oo sellasia nähny mutta jos ne jotain vitun tuulihousuja on niin kyl mä ehkä tiedän.. Ja mikmäkkejä en ostais juuri sen takia että ne on muotia.. en mä siitä merkistä välitä mutta kuitenkin yritän välttää hirveitä trendipaskavaatteita.

Jos mikmäk tekis nahkahousuja, se olisi jo häväistys kunnon nahkahousuja kohtaan..

Jotka on aika harvinaisia koska nekään ei ilmeisesti kovin halpoja ole...
 
Originally posted by snapsitap
henk.koht. olen kyllä sitä mieltä että ei sillä vaatteen merkillä niin väliä ole, että lukeeko siinä nyt sit MicMac vai jotain muuta, vai lukeeko mitään...
Jep. Tärkeintä kaiketi on, että vaate tuntuu mukavalta päällä ja pitää siitä. Sitä paitsi merkittömät vaatteet (ainakin yleensä)maksavat vähemmän kuin merkilliset, vaikka saattavat olla aivan samanlaiset. Miksi ostaa paita hienolla tekstillä, kun tussillakin saa ihmeitä aikaan :rolleyes: Ja kuka tosiaan jaksaa niitä merkkejä syynätä..
 
Eipä sillä merkillä kai periaatteessa (hintaa lukuunottamatta) niin merkitystä ole, mutta toisaalta, miksi helvetissä haluaisin että
kaikista maailman sanoista ja lauseista takissani lukisi "MicMac",
oli se trendikästä tai ei? Ainakin se kuulostaa tyhmältä.
 
Originally posted by BurningAngel
kun tuon sanot vielä 7 luokkalaisille hopparipojille...=) maailma olis paljo parempi paikka...=)
Olenpahan sanonutkin, mutta enpä maailmaa pelastanut, olisi ilmeisesti housuille pitänyt jupista, kun siellä sentään ilma kiertää.
 
Jyy, aivan. Mutta henk.koht. kyllä omistan peräti kahdet MicMac-merkkiset housut *kyyristyy maahan kädet pään suojana, älkää lyökö;)) , ja ihan vain sen takia että ne olivat halvat, ja jopa näyttävät päällä ihan kohtuullisen hyviltä. Aivan sama ovatko ne muotia vai eivät, EVVK. Ja ovatpa ne vieläpä pitäneet mustan värinsä n. 1000000 pesusta huolimatta. Tosin merkkien irtiratkomista olen harkinnut n. 10000000 kertaa, mutta enpä ole koskaan saanut aikaiseksi...:p
 
Originally posted by Dethroned


Mitä micmacissa on hauskaa? :) no, ainakin nimi

Minä tarkoitin, että micmacissa EI ole mitään hauskaa, nimeäkään en koe hirvittävän huvittavaksi.

BurningAngel: :lol: Olipa siistit sivut.:lol: