saako hevari enemmän naisii??

MicMacit... Mä en sano mitää Vaikka mieli tekis kirota tähän parisataa riviä...

olen ollut koko päivän kotona...=) viikate paita ja mökmäkin tuulihousut...=) mikä yhdistelmä...
 
Jaahas..... kuinkas monta kertaa sitä aihetta meinataan muutella? riittääkö 7 kertaa? seuraavaksi kai keskustellaan sukupuolitaudeista.....

Mennäänpä leikkiin mukaan.... mustat farkut, niittyvyö "coolilla" vyösoljella, yleensä Sonata Arctica/Iron Maiden paita päällä... useampaan kun ei ole rahat riittänyt....
 
Sitte hommataa kasa Bodom hihamerkkejä ja ommellaa vaatteet täytee niitä, ja sit kaikki tuntee toisensa :D hah...

oisko hienoo, ommeltas paljo hihamerkkejä yhtee ja niistä tulis asu kokonaisuus? :D hah.....
 
niin teemme...=) tai sitten ei... yhellä meidänkoululaisella on takki jokaon tehty kokonaan hakaneuloista...=) se on punk...
 
voi vittu! se voi olla melko näky.. hakaneulatakki.. millonhan se tulee muotiin ja Bronx Clothing alkaa tekeen sitä..:rolleyes:

No nii kai sitä pitää itekki kertoa mitä on päällä yleensä..

Mustat farkut, maiharit, bändipaita (CoB, Sentenced, Emperor (3), Mayhem, Slayer, Metallica...), talvella pilottitakki (josta aattelin hankkiutua eroon kun se on niin amis...), kesällä musta farkkutakki (tai nahkatakki jos saan rahat siihen) ja tietenkin sukat ja kalsarit ;)
 
Taas päästiin tähän aiheeseen...

Normaali varustus alkaa nykyisin ja tähän vuoden aikaan olla mustat jonkin sortin nahkahousujen näköset housut tai sitten ihan tavalliset mustat kangashousut. Musta toppi ja musta svetari(tms.)takki. Mustat kengät, paksupohjaiset yleiskengät, korkeakorkoiset saappaat tai joskus bootsit. Hiukan yli polven ylettyvä musta nahkatakki, tai joskus harvoin sininen farkkutakki. Ja tietysti alusvaatteet ja sukat...:p

Ei tullut tuostakaan pitkä juttu... Tai sitten tuli...
 
Selittäkääs minulle että mitkä helvetit on "mikmäkit" ja miten ne eroaa tavallisista housuista. MicMac on jonkin sortin merkki sen minä tiedän, mutta on "mikmäkit" sitten jotenkin erikoiset housut vai ainoastaan sen merkkiset farkut tms.
 
Niin, siis tarkoitukseni ei todellakaan ollut nussia pilkkua, vaikka kyllähän sekin puutteessa kelpaa. En siis todellakaan tiedä että ovatko tekstissä mainitut "micmacit" jotkut erityisen malliset/tyyliset housut, vai vain MicMac-merkkiset housut (oli tyyli mikä tahansa)? Olen kai sitten liian vanha tai jotain, kun en sitä tiedä.

-VoG, jonka mielestä vaatteen laatu ei riipu brändistä
 
Minulla on MicMacin karvalakki ja Dieselin kurahaalarit. :dopey:

Ei vaisinkaan, näin ilmojen vähitellen lämmetessä löydän aamuisin sänkyni viereltä yleensäkin jonkinlaisen yksivärisen t-paidan (tänään kulahtaneen vihreä), vaaleanruskeat kangashousut, ja tennissukat. Jos sukat haisevat, saatan pestä hampaani.

Ulkosalla tyydyn rähjäiseen lippalakkiin ja jonkinlaiseen takkiin (nyt kun on vielä vähän kylmä, niin korkeakauluksinen sininen "syystakki" on ihan hyvä - kesällä menee mikä tahansa verkkari). Gore-Tex vaelluskengät on sadesäällä hyvät; kuivemmilla keleillä tavan lenkkarit tuntuu jaloissa mukavimmalle.

Talven toppatakki, pipo ja karvalapaset lähti just kesäteloille.

-Villain (Kajaanin lahja maailman pukeutumis-muodille)