saako hevari enemmän naisii??

Originally posted by Laitimmainen

Aivan, yleistäminen ON väistämätöntä. Jos ihminen alkaisi jokaista vastaan tulevaansa tyyppiä yksilöimään ihan omaan "lokeroonsa", aivan kaikki aika menisi siihen eikä ihminen saisi yhtään mitään aikaan.

Eli siis: yleistäen, yleistäminen säästää aikaa ja on hyödyllistä, olkoonkin aina hyvin vaarallista.

Juuri nimenomaan tuota tarkoitin. Hyvä että ainakin joku tajusi pointtini...:p
 
Originally posted by Graveheart
Eiköhän kaikkien kannata vaan katsoa peiliin ja miettiä mikä itsessä on hyvää ja huonoa, ja antaa muiden tehdä mitä lystää. Ainakin itse pyrin
tähän, vaikkei se aina niin hyvin onnistukaan


Kuinka moni voi sanoo että toi tosiaan parantaa oloo, ku oot kuunnellu ensin "normisten" valitusta, ja sit meet ihan kehuun ittees?

Mä en oikein usko tähän hommaa....
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~

Kuinka moni voi sanoo että toi tosiaan parantaa oloo, ku oot kuunnellu ensin "normisten" valitusta, ja sit meet ihan kehuun ittees?

Niin no... Eipä se tod.näk. parannakkaan, mutta kuitenkin... Tietääpähän ainakin ettei ne "normisten" mielipiteet muuta miksikään ja tietää mistä asioista olla itseensä tyytyväinen. Siis kun tuolla peiliin katsomisella ei tarkoita sitä peiliä ihan kirjaimellisesti.

En nyt juuri näissä fiiliksissä osaa selittää mitä tarkoitan... Yritän joskus toiste, tai sitten en...
 
Jos ihminen ymmärtää omat niin vahvat kuin heikotkin puolensa, ei "merkityksettömien" (ts. ei-niin-kovin-läheisten) ihmisten puheilla tulisi olla yhtikäs minkäänlaista merkitystä hänen mielentilaansa. Sitä kutsutaan itsetunnoksi.

Ymmärrän toki, että harvalla meistä (ei minulla ainakaan) on niin vahva itsetunto ("teflonpinta", sanoi projektityöskentelyn opettajani), että pystyy olankohautuksella sivuuttamaan kaikki negatiiviset kommentit, mutta jos tosiaankin jonkun eri aatemaailmaa edustavan henkilön kommentit ja niiden aiheuttama mielipaha alkavat haitata jokapäiväistä elämääsi, tulisi peilin edessä varmaan viettä useampikin hetki... Itse työskentelen alalla, jossa saa kuulla päänaukomista joka ikinen päivä, mutta eipä tuo ainakaan työajan ulkopuolella jää tippaakaan vaivaamaan.

-Villain
 
Originally posted by Villain
Jos ihminen ymmärtää omat niin vahvat kuin heikotkin puolensa, ei "merkityksettömien" (ts. ei-niin-kovin-läheisten) ihmisten puheilla tulisi olla yhtikäs minkäänlaista merkitystä hänen mielentilaansa. Sitä kutsutaan itsetunnoksi.

Ymmärrän toki, että harvalla meistä (ei minulla ainakaan) on niin vahva itsetunto ("teflonpinta", sanoi projektityöskentelyn opettajani), että pystyy olankohautuksella sivuuttamaan kaikki negatiiviset kommentit, mutta jos tosiaankin jonkun eri aatemaailmaa edustavan henkilön kommentit ja niiden aiheuttama mielipaha alkavat haitata jokapäiväistä elämääsi, tulisi peilin edessä varmaan viettä useampikin hetki...

Veit jalat suustani.:p Kiitos Villain, säästit minulta liian ajattelemisen ja pitkän viestin kirjoittamisen vaivan.;)
 
Originally posted by snapsitap

Veit jalat suustani.:p Kiitos Villain, säästit minulta liian ajattelemisen ja pitkän viestin kirjoittamisen vaivan.;)

Mistähän syystä näitä kommentteja tuppaa tulemaan vastaan aika toistuvasti täällä... No, ole hyvä vaan. :)

-Villain (joka ei turhia säästele jalkoja suussaan)
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~



Kuinka moni voi sanoo että toi tosiaan parantaa oloo, ku oot kuunnellu ensin "normisten" valitusta, ja sit meet ihan kehuun ittees?

En mä sitä kyllä ihan noin ajatellu
 
Originally posted by Villain


Mistähän syystä näitä kommentteja tuppaa tulemaan vastaan aika toistuvasti täällä... No, ole hyvä vaan. :)

Ehkä olet ylifiksu, harkitse mensaa :D
tai ehkä olet meedio, ota yhteys J.A.G:iin :lol:
 
Tuosta jaottelusta sen verran, että minä tarkoitan metallistilla mustiin pukeutuvaa pitkätukkaa, (esimerkiksi "Eddyn" lasken hevariksi, en metallistiksi, ne jotka ovat sen kuvia nähneet, ymmärtävät miksi).
Suurin osa minun kavereistani on metallisteja ja nekin jotka eivät ole(ns. normiskamut), kuuntelevat metallia enemmän tai vähemmän. Ja jos joku luulee, että se on seurausta jonkinlaisesta jengitouhusta tai vast., niin voin selvennykseksi sanoa, ettei yksikään kavereistani, saati näistä metalleista asu tässä kaupungissa. Lähimpänä oleva kaveri asuu 40km:n päässä ja sitäkään en ole vuoteen nähnyt, soitellaan tosin pari kertaa kuussa.

(Lähden potemaan tätä neljän vuorokauden juomisesta seurannutta, näköjään päättymätöntä krapulaa.)
 
tästä yleistämisestä: mä oon kysyny kavereiltani että mihin lokeroon ne tunkis mut ja vastauksia oli punkkari, metallista, hevari, rokkari... eli ota tästäkin nyt selvää. yleistäminen on perseestä...
ai täällä on tampereelta porukkaa :) pro. ite oon tampereelta mutta en tunne metallisteja (ja taas mä yleistän) täältä kun kaks.
äh. viduuks mä täs sössään. ja pois.
 
nyt tulee vuosisadan huonoin viesti...=) (kulta älä lyö...=)

MYYDÄÄN:

yksi vähänkäytetty Snapsitap...=) käytetty kohta 2 vuotta... eri ihana tyttö.. hae pois...

nimim. Idiootti Teiskosta...=)


no jooh.... unohtakaa... tätä se alkoholi teettää perjantai aamuna...=)hihi
 
BurningAngel: Tuosta tuli mieleen ku kaverille oli tehty hauska pila, joku sen kaveri oli laittanu jollekkin ilmotustaululle lapun "Vaihdetaan vanha nalkuttava vaimo uuteen, vaihdossa 24 tuuman väritelkkari" ja alle kaverin puhelinnumero. Oli sille yöllä tullu pari puhelua tuntemattomasta numerosta, mutta se oli jo ollu sammunu ja puhelut oli jääny vastaamatta. Tyyppi oli aamulla kertonu pilansa ja kaveri oli käyny hakemassa lapun pois. Kivoja kavereita.:lol: