saako hevari enemmän naisii??

Originally posted by ~Zeanra~

"Sadistinen masopiiskaaja etsii itselleen pyllylletaputtajaa. Fetissinä ovat nännilävistykset, oravien tunkeminen takapuoleen ja nahkakravatit. Olethan myös eläinrakas, ja harrastat ratsastusta. Iällä ja sukupuolella ei ole väliä, kunhan olet valmis kiihkeäänkin vakoiluun."

Meillähän olikin enemmän yhteistä kuin uskalsin toivoakaan. Oletko vieläkin aivan varma ettet halua tavata? :lol: :lol:
 
Originally posted by Torgoth
When All The Laughter Has Gone [/B]
Hmm..olen vain hankkimassa Doloriania, ja ajattelin kysyä mielipidettä...En nyt muista, oliko tuo juuri se levy, jonka löysin, mutta...

@Hearse: Ja jonkin ajan päästä sieltä jolkottelee Lasse paikalle...:rolleyes:
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Mieles tekee kumminki.... :D haha... ;)

No totta perseessä! :D :D

Originally posted by Zyklon
Älkääkä jätkät aineellistako noita tyttöjä

Se on jo tehty :lol:

Pentelesh:

Jumala ON olemassa! täytyy käydä joskus :D

Ja tuosta tyttöjen aineellistamisesta ei puhuta sitten enempää :)

EDIT: Perkele kun on hyvä sivu toi free6.com :D
 
hah... Tää keskustelu alkaa riistäytyy käsistä :lol:

Jees, ja oon tossa samalla linjalla, mitä jokkut selitti jostai syvällisestä jutusta mistä en nyt muista mitään
:lol:


chicken.gif
= Nainen (?) ;)
 
Aika sinäänsä luonnollista että keskustelu otti hieman pinnallisen suunnan. Nahkaa ja lateksia... Voiko enää paljon pinnallisemmaksi mennäkään? ;) :)

Todistaa juuri sen teorian että eivät ne metallistit nyt mitään kovin syvällisiäkään (aina)ole. :)
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~

Jees, ja oon tossa samalla linjalla, mitä jokkut selitti jostai syvällisestä jutusta mistä en nyt muista mitään
:lol:

Onko tämä ollut niin syvällistä että en ole tajunnut sitä?? Ainakin orava tyttösen perseessä on tosi syvällistä! :lol:
:lol:

ei juma, väsyttää niin perkuleesti...
 
Siis tämähän on syvällisempää kuin saattaisi kuvitellakaan...:p

Mutta ihan oikeasti, niinkuin ihan vakavasti puhuen, minä olen tehnyt sellaisen havainnon että ainakin minun tuntemani metallistit (varsinkin jätkät) ovat usein syvällisempiä kuin nämä tuntemani "normikset". Mutta sekin riippuu sitten usein siitä kuinka hyvin ihmisen tuntee...

Ai niin, unohdin; eihän täällä pitänyt puhua syvällisiä...;) :p
 
Minä voin tässä nyt puhua niiden AITOJEN metallisti jätkien puolesta jotka tunnen.. jokainen jonka minä (itseni mukaan lukian) tunnen on varmasti syvällisempi ihminen kuin tälläinen "normaali" jätkä on tavallisesti. Itse olen ainakin ollut helvetin hiljainen ja "ujo" kaikenlaisissa asiossa, eikä noi mun kaveritkaan mitään "koko kansan Playboyta" oo.. Eihän tuo vielä tee ihmisestä syvällistä, mutta kyllä sen näkee miten normisjätkät juoksee tyttöjen perässä katsoen nimenomaan vain niiden perseitä.. minulla on ainakin ollut aina helvetin vaikea tutustua uusiin ihmisiin (sekä jätkiin että tyttöihin) ja se johtuu siitä että ihmiset yleisesti katsovat vain sitä millaisia toiset on päältä päin eikä minun ole helppoa puhua tällasille ihmisille..

Kun helvetin monella metallin kuuntelijalla on taustalla jotain "ongelmia" tai vastoinkäymisiä.. ja se saa monesti ihmiset ajattelemaan asioita uudella tavalla..

Kyllähän niistä "normaaleista" jätkistäkin löytyy järkevää sakkia mutta voisin sanoa että metalliporukassa on suurempi osa sellaista syvällistä sakkia kuin "normaaleissa"..

Vittu tuossakaan ollut koko paskassa mitään järkeä kun ei kukaan kuitenkaan ymmärrä mitä mä ajan takaa.. unohtakaa..

Kuinkahan vitun monta kirjoitusvirhettä tossakin jo tuli...:rolleyes:
 
Kyllähän nyt siitä lähetään, että tuskin me (eli metallistit) ollaan sen erikoisempia kuin mitkään "normis" tyypitkään. Voi olla että sieltä normis porukasta löytyy niitä syvällisiä tyyppejäkin.

Mitähän tuo normisporukka ajattelee meistä....? :p
 
hmm..... toi "jos nainen ei ole... jne..." juttu pitää liianki hyvin paikkansa ;)

hmm... joku runkkari homo apina kirjotti mun viekkuu "bodom o trendipaskaa" tai jotai ... en muista....

hehe.... miten nää aiheet aina hyppii täälä miten sattu :D