saako hevari enemmän naisii??

Mulla on aina pikimustat vaatteet ( ehkä siksi etten pahemmin omista kuin mustia vaatteita.. ) ja niitä naisia on kyllä ihan kiitettävästi tullut vierailemaan..ei se niitä niin hirveesti haittaa..
 
Niin, siis tarkoitukseni ei todellakaan ollut nussia pilkkua, vaikka kyllähän sekin puutteessa kelpaa. En siis todellakaan tiedä että ovatko tekstissä mainitut "micmacit" jotkut erityisen malliset/tyyliset housut, vai vain MicMac-merkkiset housut (oli tyyli mikä tahansa)? Olen kai sitten liian vanha tai jotain, kun en sitä tiedä.


mun micmacit on siniset tuulihousut... suht löysät... kestäny ihmeen kauan vaikkaonkin micmacit.... micmac farkkuja en laittais mistään hinnasta...
 
Hooh. Itse pääsin ensikerran naisellisiin herkkuihin käsiksi
joskus kahdeksannella luokalla(ja riippuvaiseksi jäin), jolloin
pukeuduin jo mustaan. Tukka tosin oli vasta aloittelemassa kasvuaan, eli elettiin sitä polkkatukka aikaa. Alkuhankaluuksien jälkeen en muista olleeni juuri koskaan tahattomassa puutteessa, aina olen saanut ketä olen mielinytkin. Oikeastaan olen kokenut pitkien hiusten vain lisäävän kiinostusta. Omaa ulkonäköä on paha ruveta kommentoimaan, mutta en ole mitenkään erityisen(hyvän) näköinen(jonka voi kukin todeta vaikka näistä kuvista: http://www.saunalahti.fi/~befeater/dewian/kuvat/dewian01.jpg
(olen se ihan vasen)
http://koti.welho.com/mrantan5/fi/kuvat/roni2.jpg
sekä
http://www.saunalahti.fi/~befeater/dewian/kuvat/dewian03.jpg
(tässä näytän melkoisesti vanhemmalta(300v)värieditoinnista johtuen, olen siis 21 nyt ja kuva on vuoden vanha), mutta
tuppisuuna istuminen ja huono käytös takaa varmasti saamattomuuden paremmin kuin keskinkertainen naama, joten en ole koskaan edes yrittäny olla hiljaa. Toisaalta, ehkä minulla on vain käynyt hyvä tuuri.
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
luulis järjen sanovan onko mikmäkillä ja MicMacillä eroo...

No jommalta kummalta sitä kai tässä puuttuu. En nyt taida jaksaa ruveta vääntäämään tosissaan rautalangasta että mitä minä tarkoitin.... asia ei niin oleellinen taida olla. :rolleyes:

Edit: Jaaha, Burning Angelin viestistä asia selvisikin. Eli kyse on siis vain merkistä.
 
Originally posted by Hearse
sulla oli se lyhennetty linkki, mun linkki näyttää samalta tossa mutta todellisuudessa se on pitempi, huomaat sen kun avaat sen :D

Joo, huomasin sen postauksen jälkeen, mutta en jaksanut enää avata sivua, että olisin saanu koko vitun linkin kopiotua. Oletin, että kaikki tajuais muutenki mitä kuvaa tarkotan.
 
Noista MicMaceistä muuten sen verran et ei se taida ihan turha merkki olla kun havaitsin yhden tytön persettä katsellessani että sillä on MicMacin housut ja ne oli ihan kivan näköset.. ;)

Ainaki perseestä... :rolleyes:
 
MikMäk-merkkisiä huopsujakin on niin miljoonaa eri mallia... Muijille näitä tällaisia ihan normeja kangashuosuja ja teiniX-farkkuja, ja jätkille kaikenmaailman lotuhousuja, tuulihousuja, yms.
Jotkut niistä on ihan jees, mutta niitä on niin monia erilaisia että ei kannata alkaa yleistään...
 
Olenkohan nyt jotenkin vanhanaikainen kun
koko micmac touhotus on mennyt jotenkin kokonaan
ohi. Eipä ole hajuakaan onko vastaantulevalla kalastajalakki
pojulla micmacit vai ei.
Nahkahousuja ei kyllä taida saada micmaccina :)
 
Juu, enpä usko että saa. ;) Mutta muijille MicMacilla kyllä löytyi ainakin joskus jotakin pvc-tms-kopio-muovihousuja... Jotka kyllä olivat todellisuudessa ainakin ensinäkemältä aika... miten sen nyt sanoisi... hm... erikoisia.
Mutta BTW, henk.koht. olen kyllä sitä mieltä että ei sillä vaatteen merkillä niin väliä ole, että lukeeko siinä nyt sit MicMac vai jotain muuta, vai lukeeko mitään...