saako hevari enemmän naisii??

Siinä on koskettimissa Hanna ja Bassoo soittaa se ilkeäpekkamies sit snapsitappi laulaa ja Juho soittaa rumpuja... Sipelius soittaa kitaraa mut ei oo kuvassa...jossain messukylän lukion sivuilla on lisää tapiirista jos joku haluaa ettiä... en tiiä osotetta...=) ja kuvassa ON laulaja... EI kitaristia...
 
Hei! TapiiRi on Rock ja mixei bassomiestä voida koskaan ottaa tosissaan.. vaikka mulla on stetsoni piässä, niin ei se tee musta huonoa basistia... tai... no basisti = huono basisti... no eis iitä sen enempää.. ois vaan kiva jos palava enkeli sais sinne viesarkirjan, ettei tarvis tänne jättää terveisiä... tai jotain.. silti! TapiiRi soittaa Ristinarkun yläasteella 30.4. eli tiistaina (jos päivämäärä on väärin, niin se on kuitenkin tiistai) kello 12.15 tai jotain... lähettäkää postia namtillaku@sunpoint.net ja ilmottakaa, jos kinnostaa... öö, olikohan tää virhe... anteeks!
 
ai mistäköhän johtus ettei sua oteta tosissaa...noo bodom paita päällä ja joku hullu sombrero päässä...ehkä ihmiset vaa jostaa syystä saa susta sellasen hullunkurisen kuvan :confused: :D
 
Alkuperäiseen kysymykseen vastatakseni: enpä usko että hevarit saavat yhtään sen enempää naisia kuin ihmisetkään, silläpä hevarit ovat noin yleensäottaen aika tyhmää porukkaa, varsinkin laumoissa. :)
 
Ihan ku joku yrittäis vittuilla.....


flaming.gif

Mitenkähä toi hymiö liitty mihinkään... sama se..
 
Originally posted by Zyklon
Eikun en vain tiennyt että oot laulaja.. Ja yllätyin lähinnä positiivisesti tuosta kuvasta :D :D :p :rolleyes:

Nyt tiedät. Siis, olenhan minä mm. laulaja. Tai siis bändissä vain laulaja mutta soitan myös pianoa. Ja kaikkia kiinnosti...;)

Kiva että joku yllättyy tuosta kuvasta positiivisesti. Ei kyllä mikään maailman paras kuva minusta ainakaan omasta mielestäni... Tai parempiakin olen itsestäni nähnyt...;)