saako hevari enemmän naisii??

Originally posted by MtG

Hoppareihin rakastuu vain rumat, lyhyt tukkaiset ja rupisääriset naiset.. :D

Originally posted by Dethroned

Eikös tuo ole yleensä toisten päin ?

Tuosta tiedä, mutta nyt kun sanoit asiasta niin harvemmin itseasiassa metallistijätkä on lyhyttukaisen naisen kanssa...:rolleyes: Ei tietenkään sikäli että siinä mitään pahaa olisi vaikka olisikin, mutta tein vain tällaisen havainnon...:p
 
no eihän joku pari vuotta oo iso ikäero.. mun mielestä on tyhmää ajatella et pitäis olla saman ikäisten kans.
Mä en niin välitä siitä minkä mittaset hiukset tytöllä on.. kunhan ne ainakin on!!! ehkä mä pidän enemmän pitkistä mut sekin on sit henkilökohtaista. joillekkin passaa pitkät, joillekkin lyhyet.
 
Originally posted by Voice of God


:confused: Siis niinku.... Juice Leskinen?




:D

No nyt tuohon liittyen aika off-topicci:

Mun isoveli oli ala-asteella vastannu musiikin kokeen kysymykseen: "Kuka sävelsi maamme laulun" ..... *jännitys kasvaa* JUICE LESKINEN! :D
Niille ei oltu opetettu mitään.. Lyötiin vain koe paperi kouraan ja sitten vain tekemään.. Ei ne tienny mitään.. :D
 
Originally posted by Zyklon
no eihän joku pari vuotta oo iso ikäero.. mun mielestä on tyhmää ajatella et pitäis olla saman ikäisten kans.
Mä en niin välitä siitä minkä mittaset hiukset tytöllä on.. kunhan ne ainakin on!!! ehkä mä pidän enemmän pitkistä mut sekin on sit henkilökohtaista. joillekkin passaa pitkät, joillekkin lyhyet.

Samaa mieltä olen kanssasi molemmista asioista... Tosin en ehkä katsele muita tyttöjä ihan sillä silmällä että suuremmin välittäisin millaiset hiukset niillä on... ;) Kunhan omistani pidän huolen...:p
 
minä kun luulin että tämä oli jo huonoa keskustelua kun viime viikolla kävin...:D eipäs ollutkaa:) nyt on... heti kun oon pois nii kaikki sekoo...:)