saako hevari enemmän naisii??

Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Se o paskempi juttu jos ei pysty ajaan :D

Jos niin sattuisi jostakin kumman syystä käymään (;)) on soitettava porukoille että "nyt on sellainen juttu että olen bileissä ja täältä ei pääse millään pois". Silloin niillä on tasan kaksi vaihtoehtoa: joko antaa asian olla tai tulla hakemaan ;):p .
 
en minä näytä satanistilta... ja autolla tulen ajamaan vielä uudestaankin alaikäsenä... mutta jos ottaa tuota alkomahoolijuomaa niin paljon että ei voi ajaa...
 
MtG: toi oli aika hyvä! :lol: jatketaanpa vähän..

"niin.. mutta jotkut niistä käyttää sitä autoa hautakivien kaatamiseen, samalla kun he suorittavat saatanallisia rituaaleja auton takapenkillä kuuntelemalla Metallicaa" sanoi toinen pappi.
 
ja Motörheadia!!! ehkä joskus jopa AC/DC:tä... hui... ja sitten on vielä kaiken mailman hirveät linkin parkit ja limp bizkitit... *herra armahda*








:lol: voi vittu.. ylilyönti :lol:
 
MtG: VITTU TOI OLI VIIKON PARAS!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Voi helvetti.. repesin keskeltä kahtia.. maha tuli kipeeksi kun nauratti niin paljon.

"Minun täytyi käydä puhuttelemassa naapurin Elmeriä.. hänen kengissään luki mustalla tekstillä Adidas. sellaista ei voi sallia!! minä en antanut tämän lapsen joutua saatanallisen kultin jäseneksi!! otin ne kengät häneltä pois ja nyt hän kulkee avojaloin. hän oli kuulemma saanut jonkin bakteerin jalkojensa kautta ja on nyt koomassa kun jokin tauti riivaa häntä. mutta minä olen tyytyväinen. pelastin hänet saatanalta hävittämällä ne musta tekstiset kengät. millään muulla ei ole väliä.. KUNNIA JUMALALLE TAIVAISSA!!!"
 
"Nyt näin kaupungilla naapurin Elma-Mummon menossa hautajaisiin mustissa vaatteissa. Ajatelkaa, että naapurin Elma-tätikin on jo kääntynyt tuohon saatanalliseen uskontoon. Ja vielä noin vanhana. Hänhän on jo kuitenkin 79 vuotias. Saatana voi viedä kenet vaan. Minä onneksi menin pelastamaan Elman riisumalla hänet keskellä katua ja lahjoittamalla hänelle pyhän valkoiset vaatteet. Taas on yksi sielu pelastettu." "Kiitos Herralle"








huh...:D