saako hevari enemmän naisii??

"Nyt huomasin, että itselläni on täysin mustat vaatteet! Minä, Jumalan palvelija, olen kääntymässä Pimeyden Ruhtinaan saatanallisiin joukkoihin. Siispä pidän seuraavan jumalanpalveluksen aivan alasti. Eivätpähän pääse sanomaan minua Pahuuden Prinssin opetuslapseksi. Aamen."
 
perustettiin tossa viikonloppuna krapulassa koskenrannassa uus uskonto. tammelistit. jeesus on pilvee poltteleva hippi ja aina kun me tarvitaan jotain (esim. rommia kolan sekaan) nii soitetaan vaan jesselle ni homma hoituu. pitää vaan muistaa että ei jessenkään budjetti aina kaikkee kestä mut anyway. iskulause on: fuck you! i´m going to heaven.
eli kaikki mukaan tammelisti-kirkkoon *grin*
 
Vittu mä repesin tolle teiän "tarinoinnille" :lol: :lol: :lol:





Mutta äsken meni vitutuksen puolelle, ku yks teini kuuli että kuuntelen metallia, se kysy "tykkääx linkin parkista?"... Ei saatana!

Sit meni hermot ja aloin saarnaa sille, ku olin 10min selittäny, se kysy "entäs Apulannasta?".... perkele....
 
Originally posted by Zyklon
Snapsitap: noi ei ollu vielä mitään :D

Mä en nyt keksi mitään kun on pää täynnä psykologian koetta mut ootahan kun tulee jotain mieleen niin.. :devil:

Eiks just sillon pitäs syntyä jotain ihan pimeetä/sairasta juttua? Ainakin minulla käy hyvin usein niin, että kun olen päivän lukenut kokeisiin niin juttukin on sitten sitä tasoa... Niinkuin eilen, kun luin koko päivän filosofiaa... Oli niin tylsää että oli pakko keksiä juttuja jo ihan omaksi huvikseen...:p :rolleyes: :eek: :p
 
Originally posted by mizzy
perustettiin tossa viikonloppuna krapulassa koskenrannassa uus uskonto. tammelistit. jeesus on pilvee poltteleva hippi ja aina kun me tarvitaan jotain (esim. rommia kolan sekaan) nii soitetaan vaan jesselle ni homma hoituu. pitää vaan muistaa että ei jessenkään budjetti aina kaikkee kestä mut anyway. iskulause on: fuck you! i´m going to heaven.
eli kaikki mukaan tammelisti-kirkkoon *grin*



Hmm.. Muistaakseni pitää olla 5000 kannattajaa että saa uskonnon rekiteröityä viralliseksi. Sittenhän sitä voikin jo pitää vaikka minkälaisia messuja ja kerätä "kolehtia" (mummojen/pappojen taskuista hieman jaloin ja käsin suostuttelemalla). Ei muuta kuin kaikki mukaan ja raha jakoon!!!




Oli muuten ensimmäinen kerta kun aukaisin tän topicin. Alko jo ottaan päähän ku tää topicci koko ajan "huipulla" niin päätin sitte tsekata että mikä täällä nyt niin jännää on, että kaikilla on joku kommentti. Sweeeeeeeeeeeeeeet....................
 
Jostain kuulin, että uskonnon perustamiseen tarvittaisiin vain 20 ihmistä:eek:
Ja tietenkin sitten joku hyväksyntä, että se uskonto edes jollain tavalla järkevä
 
se on kai sillein et semmosiin pieniin ryhmiin (esim. körtit) tarvitaan 20 kannattajaa, mut jos haluu perustaa jonku tommosen isomman uskonnon (tyyliin kristin ukso) nii sit siihen tarvii jotain 5000 kannattajaa...
 
Niin.. mä oon kans kuullu et se ois vaan 20.

Snapsitap: No kyl toi psykologia meinaa sekottaa pään, mutta filosofia on kingi siinä hommasa!! se on niin hirveetä paskaa että menee aivan sekasi!!! ainakin toi filosofian ensimmäinen kurssi täälä lukiossa oli aivan hirveää paskaa.
 
Niin joo.. ja varsinkin näillä koeviikoilla menee sekasin. kun en oo taas koko jakson aikana lukenu yhtään kun on ollut parempaa tekemistä, niin nyt on sitten aivan pihalla ja pitää yrittää lukea noita paskoja. huomenna on matikan koe ja on eka kerta koko elämän aikana kun matikka tuottaa ongelmia enkä älyä siitä mitään. Mut mä voin sanoa syyn siihen miksen oo lukenu tässä jaksossa..

syy on NAINEN!!! naiset on pahoja..:D :lol:



















No joo... VITSI VITSI!!! :D