saako hevari enemmän naisii??

Originally posted by BurningAngel


ja tämä ei ole minun syyni... aivan varmasti...:) :) :D

Juu, ei tietenkään...:rolleyes:



Originally posted by Voice of God

Jaaha. Tämä selittääkin paljon. Perkeleen hyvin naiset sen kyllä piilottavat, mutta kun asiaa pohtii niin pitäähän tuo paikkansa. :D

Joo, me ollaan taitavia tuon asian peittämisessä...:p Mutta kyllähän sen todella huomaa kun oikein pohtii, eikä aina tarvitse edes kamalasti pohtia.:lol: :p
 
Asiasta polkukameliin (paskanjauhantatopiccihan tämä on), Tamperelaiset tai Tampereella asioivat, ootteko huomannut sellasta "kylla tai ei"-kampanjaa? Mikä vittu se on? Oon viikon sisällä nähnyt ainakin kymmenellä ihmisellä paidan jossa lukee samalla fontilla "kyllä tai ei" ja tänään huomasin että stockmannin kohdilla on hämeenkadun yläpuolella iso "kyllä tai ei"-lakana. Mitä helvettiä?

Kyllä tai ei. Kyllä tai ei. Kyllä tai ei. Tuo lausahdus kummittelee mun päässä, kertokaa nyt joku tietävä minne se koira on haudattu...!
 
Vähiten Elämää Top39:

Total Posts: 510
User
Posts
1.~Rappion Lapsi~
104
2.snapsitap
58
3.BurningAngel
58
4.Dethroned
45
5.Zyklon
43
6.MtG
26
7.Torgoth
24
8.Hearse
24
9.~Zeanra~
17
10.OzzOzbourne
12
11.Voice of God
11
12.anarkisti
10
13.Hepatiitti
8
14.Villain
8
15.mizzy
7
16.Graveheart
6
17.Angelic Anna
5
18.cobadmin
5
19.Pentelesh
4
20.disasterpeace
4
21.Hatebreeder86
3
22.ThePKH
3
23.kahli
3
24.Warheart83
3
25.Laitimmainen
2
26.HiddenFear
2
27.-Sorrow-
2
28.Salamurhaaja
2
29.Sapatti
1
30.Scy
1
31.Crimson Twin
1
32.norther666
1
33.Orchid
1
34.joululimppu
1
35.NorthernComfort
1
36.Tindra
1
37.Extendar
1
38.Lord_Jomo
1
39.TheEvhillBeckhaMan
1
 
Originally posted by Hepatiitti
Asiasta polkukameliin (paskanjauhantatopiccihan tämä on), Tamperelaiset tai Tampereella asioivat, ootteko huomannut sellasta "kylla tai ei"-kampanjaa? Mikä vittu se on? Oon viikon sisällä nähnyt ainakin kymmenellä ihmisellä paidan jossa lukee samalla fontilla "kyllä tai ei" ja tänään huomasin että stockmannin kohdilla on hämeenkadun yläpuolella iso "kyllä tai ei"-lakana. Mitä helvettiä?

Kyllä tai ei. Kyllä tai ei. Kyllä tai ei. Tuo lausahdus kummittelee mun päässä, kertokaa nyt joku tietävä minne se koira on haudattu...!

Kyllä tai ei. Kyllä tai ei. Kyllä tai ei. Kyllä tai ei. Kyllä tai ei. Kyllä tai ei. Kyllä tai ei. Kyllä tai ei. Kyllä tai ei. Kyllä tai ei. Kyllä tai ei. Kyllä tai ei.

Ainakin noin monella olen minäkin sellaisen paidan nähnyt, ja sen lakanan huomasin kanssa äskettäin. Kai tämäkin on taas näitä fiksuja mainoskampanjoita, että ensin sanotaan monta viikkoa kyllä-tai-ei, ja sitten joskus parin kuukauden päästä seuraava lakana kysyy "muistatko vielä kyllä tai ein? Nyt kerromme sinulle mikä se on."

Eli siis toisin sanoen, myöskään minulla ei ole asiasta mitään tietoa. Erittäin hämäävää.









No juu... Minä olen väsynyt... :rolleyes:
 
Verse
[Kill, kill, kill!] go fuck another one, candlelight burns in a wood so fine
On a carpet [flying high!] take it down to the other side, the way beyond it may lie
Pre-Chorus
When the moon comes up and is rescuing under the night, the reaper is on the other side, let's die (die!)

Chorus
Bodom after midnight, Bodom after midnight, yeah
Bodom after midnight, Bodom after midnight, yeah
 
No nyt selvis "kyllä tai ei"-dilemma! Tulin just leffasta ja siellä oli alkumainoksissa varmaan 5 min kestävä "Kyllä tai"-mainos. Se on Soneran numeropalvelun mainos, www.kyllataiei.com. Vittu, odotin kyllä jotain helmempää ratkaisua tälle mieltäni monta päivää askarruttaneelle probleemalle... :) Arvasin että se on joko Soneran tai Radiolinjan kampanja, ei muilla ole resursseja tollaseen. Mut mitenhän ne on saanet jengin käyttämään niitä "kyllä tai ei"-paitoja...?

...Ja leffa oli muuten Resident Evil, ihan vitun hyvä axn-pläjäys, jos on rässyttelyn ystävä. Menkää ihmiset katsomaan. Ja se Milla Jovovich on äärimmäisen kuuma pakkaus...