saako hevari enemmän naisii??

Siis mistä helvetistä noita tamperelaisia täällä riittää???

Niin, tohon aivan ekaan kysymykseen, en todellakaan alkanut tätä litanjaa kokonaan lukemaan, mutta tiedotanpa nyt tällei myöhässä oman mielipiteeni...
Mä ottaisin sen B:n, aivan rehellisesti sanottuna. Mä en voi sietää lyhythiuksisia hoppareita, enkä muutenkaan... Siis jos nyt ulkonäöstä puhutaan... :D Kyllä mä ainakin juoksen heti kundin perässä jos se näyttää vähänkin hevarilta... :D
 
Tulette huomaamaan että tällä boardilla threadien aiheet tipahtavat kyydistä kuin kolikot taskuista joissa on nyrkinmentäväreikä..

Hmm.. pitäsköhän mun opetella noi yhdyssanahommat kunnolla.. kun päässy taas unohtuun.

mietitääs..





























EI!!!! :mad:
kyl mä ne ite ymmärrän vaikka siinä kirjoitusvirhe olisikin.. :D
 
Totta... ;) Mä en tunne yhtäkään miestä, jonka kanssa osaisin puhua järkeviä.... :lol: Joka ois ees siedettävä... :s

Se yksikin vain lähti pois... :cry:
 
No okei, teidän kanssa, niin, ehkä joskus... ;) Mutta tämä onkin netissä eikä "oikeassa" elämässä... Eihän sitä koskaan tiä millasia kusipäitä netissä tapaamat persoonat oikeesti on... :lol:
 
Kusipäätä ei voi määritellä, se on jokaisen oma mielipide millainen on kusipää... :lol: Makuasia sano koira kun pyllyään nuoli... :lol:
 
No vittu tulkaa tänne (jos löydätte) niin keskustellaan järkevästi..

Vaikka täällä yleensä jauhetaankin jonkinlaista paskaa niin kyllä täällä monesti niissä jutuissa piilee jotain oikeajaa ja järkevääkin.. siis ihan oikeasti! :rolleyes:

ainakin joskus..





















tai aika harvoin..





















no kuitenkin joskus!!!