saako hevari enemmän naisii??

Iron Maiden on JUMALABÄNDI!!! perkele.. millään muulla bändillä ei oo yhtä montaa niin vitun hienoa biisiä ja levyä.. ainoa heikot levyt on No Prayer For The Dying, The X Factor ja Virtual XI.. muuten kaikki potkii perseelle niin et perseposket punottaa pahemmin ku petteripunamulkun nenä..

jostain syystä se boardi vaan tuntu vähä laimealta.. täälä on parempi meno!!! kyl mäkin parille englannin kieliselle boardille kirjottelen mut en kyl sano mihin..
 
Ainoa heikko levy maidenilla on tuo The X Factor, Virtual XI tykittää jo huomattavasti paremmin.. No Prayer For The Dying sisältää 2 klassikkoa, Bring You Daughter...To The Slaughter ja Holy Smoke, kummatkin ihan...miten sanoisi...no vaikka jumalabiisejä ;) ja loput onkin pelkästään hyviä ;)
 
Älä nyt Dethroned.. tosin jos vielä palataan tosissaan tohon alkuperäiseen aiheeseen niin ei todellakaan saa.. minulla on ollut tasan yksi varsinainen nainen (siis jotain irtokikkailuja ei nyt lasketa) eikä sen mielipiteeseen vaikuttanut mitenkään minun musamaku.. ja sekin jätti niin ei se metallimusa kyl ainakaan helpota sitä hommaa..

mitä vittua mä teen??!! mä puhuin aiheesta.. PERKELE!!!
 
saako hevari enemmän naisia..no ehkei noin yleensä, mutta luulisin että ainakin saman henkisiä naisia voi saada helpommin. jaa-a paha mennä naisten puolesta sanomaan mitä ne tahtoo.