saako hevari enemmän naisii??

Kyllähän teillä on vielä toivoa kasvaa järkeviksi ihmisiksi toisin kuin yhdellä toisella boardilla jossa mm. minä olen.

Meinasin pistää linkin sinne mutta enpä taidakkaan.
 
En laita linkkiä ainakaan vielä mutta
jotkut varmaan muistaa sen Vähiten elämää top-listan minkä laitoin jokin aika sitten. Katsokaapa tätä listaa, Tää on jo oikeasti huolestuttavaa:


Total Posts: 4,882
User
Posts
Gonzo
1255
Tangerine Dreamer
801
Iron F0x
507
Graveheart
284
Alex Machine
277
WW
276
Crazy Train
230
Stygianrider
229
White man
211
Maedhros
137
The_Stranger
125
DefenderOfFaith
97
TPV
70
mightywarrior
69
Frightened Shadow
60
Dethroned
58
Moonchild1985
48
Nightcrawler
27
Electric Eye
13
Eddy
12
Cartman
9
Iced In Flames
9
wildchild
8
CaptainBelgium
6
Juudas
6
Child Of Bodom
5
Karl Marx
4
ProgMetalFan
4
Mikko Alatalo
4
painkilla
4
Konnor
3
Perkele
3
Starlight
3
allikniap
3
nero9000
2
Mr.metal
2
NickosRightFoot
2
SMF
2
Mordgrool
2
ek88
2
quiintus
2
jrock
2
yesferro
1
King Kill
1
maidensvitjod
1
Nephellim
1
VilleX
1
Pedroz
1
Speedfreak
1
prodigal son
1
Scrotum Grinder
1


:rolleyes:
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Ikävä kyllä A.... Siis, tälläi kaupungilla liikkuessa trendipellet naiset ei pidä hevareita varmaa minää... Mutta sit jos mennää kunnon baariin ni kyllähän hevareilla o vientiä ;)

Kait sitä olis vaan kun ei vielä pariin vuoteen pääse baariin :p
Ku oon vasta 13 vuotta ja siks kaverit pitää vähän outona kun ne kaikki on hoppareita ja mä kuuntelen CoB:ia ja muita metal-bändejä ja ne taas kuuntelee jotain saatanan räppiä
 
Originally posted by disasterpeace


toi lista taitaa olla kootu iron maiden boardilsta, et mee sinne

siellä tulee parhaimmillaan jotain 10-20 postii minuutissa... suunnilleen en mä siellä nii paljo oo ollu et tietäisin tarkemmin
Yks juttu mulle jäi vähän epäselväks, miks mä en menis sinne? ;) No jaa, ei mulla kyllä ole aikomuskaan, ei sillä, mä en jaksa keskustella aiheista joista en tiedä yhtään mitään ja vielä englanniks... Kyllä mulla on jo tarpeeks hommaa nolata itteeni näissä parissa foorumissa... :lol:
 
Kyllä siellä maiden boardilla(Ainakin siellä suomenkielisessä threadissa) on reilusti pahemmat jutut kuin täällä. Joskus tosin keskustellaan jostain järkevästäkin