saako hevari enemmän naisii??

Mulle kysymys olisi enemmänkin:
Miten nainen saa enemmän hevareita?

Ellei aihetta ole jo käyty läpi, en nimittäin oo lukenut kaikkia sivuja...
 
Mä rupean aina mupeltamaan jos juon liikaa, joten ei hyvä.
Niin, ja ei-niin-kireät kissat jää huomiotta. Kokemusta on.
 
No rehellisesti sanottuna, mä ainakin yllättysin ilosesti jos vaikka joku petolintu tulis juttelee. Vaikka kävelis kadulla vastaa ja alkais molottaa :D Ei sillä o nii väliä onko kiree vai ei ;) Mun mielestä....
 
Rappio toi ei toimi.. mua ainakin vituttaa sellaset tytöt jotka "huoraa" itteensä kännissä.. tai selvinpäin. kyl sen pitää lähtee jostain muusta.

Ja mitä sitten Rappio vaikkei se sun kesäkissa olekkaan hevari? ei sillä mun mielestä oo mitään väliä..
 
Originally posted by Zyklon
Rappio toi ei toimi.. mua ainakin vituttaa sellaset tytöt jotka "huoraa" itteensä kännissä.. tai selvinpäin. kyl sen pitää lähtee jostain muusta.

Ja mitä sitten Rappio vaikkei se sun kesäkissa olekkaan hevari? ei sillä mun mielestä oo mitään väliä..

Niin ku myöhemmin lisäsin, niin pidän itekki enemmän arvossa jos on selvinpäin. Eli ei tu just tyrkyttää ;)

Ja sillä on sitä väliä, että en tie päteekö tää aina ja ikuisesti mutta mun naisista tasan yks on ollu hevari ja kyllä sen huomas ihan käytännössä että juttu toimi ihan erinlailla.
 
Sillä huoraamisella mä tarkoitin sitä kun juostaan kaikkien perässä ja ollaan niin aivoton dorka ku olla ja voi.. eli siis sitä jos nainen alkaa käyttäytyyn niinku mies..

jostain muusta? no.. en mä osaa sanoa.. mieti ite :lol: