saako hevari enemmän naisii??

Porissa on vähän niin ja näin naisen saanti, varsinkin jos edustaa metalli-ihmistä. Kaikki kireet metallineidot on jo varattu, normaalit ja trendi-ihmiset eivät kiinnostu.... tai mistä mä tiedän niiden kiinnostumisista?
 
Mutta ei o kyllä liikaa paikkoja missä tutustua hevi naisiin ;) Meinaa baariin en pääse, enkä välttämättä sie viihtyskä. Ja jotenki mä en usko että kukaa mua tulee kotoo hakee tai kävelee kadulla vastaan :D
 
Taitaa mun ongelma osittain olla sitten siinä, etten näytä metelistiltä, kun on niin vaaleet hiuksetkin... Te ette miehet huomaa mua laisinkaan!
Ja jossain konsertissa sitten pitäisi ujona ihmisenä uskaltaa mennä juttelemaan usein ei-niin-selvälle miehelle?
Ja kuinka moni muuten lähtisi aivan tuntemattoman tytsyn kanssa ulos?
 
Siis se toimii ihan oikeasti. Pitääkin pitää mielessä, seuraavan kerran kun threadit karkailee off-topiciin.

Mutta, jotta en nyt itse karkaisi off-topiciin niin sanotaan nyt vaikka tuohon "miten nainen saisi lisää hevareita" juttuun että kyllä nainen aina miehen saa, suurin osa miehistä on niin epätoivoisia kuitenkin (no okei... minä olen). Hevarin löytäminen nyt sitten on tuurista kiinni.
 
Originally posted by NorthernComfort
Jos sä tuut sinne keskustaan vastaan ja opetat miten teille pääsee, niin mä voin tulla sitten teiän ovelle hakee sua tai jotain.. :lol: :lol: Mut mä en oo kyl kiree kissa.. :lol: :lol: :lol: Ihan nainen vaan.. :lol: :lol:


Hyppää bussiin numero ** ja jää pois ***** kohalla ;)


EDIT: oho, joku sensuroi noi :D
 
Hevarin kanssa toimi paremmin :) Ykskin nainen kuunteli Limp Bizkittiä tai mikä se nyt on ja kuolas roikkohousujen perään, joten voi arvata että se ei voinu toimia kovin kauaa :lol: Mitä nyt puoltoistavuotta :lol: