saako hevari enemmän naisii??

Ei mulle vielä mitään tullu.. vaan mä kysyin Korpilta et millainen testi on ja se vastas ja sit mä sanoin tuon mitä sanoin..

lue noi aiemmat viestit perkeleen apina :lol: :lol:

juu.. edelleenkin painotan sitä että älä ota tosissaan..
 
Vittu.. nyt on just sellanen olo et pitäis laittaa Thyranen Black Harmony tai Slayeriä tai vaikka Satyriconin Havoc Vulture soimaan ja keikuttaa lettiä (joka nyt ei kovin pitkä kuitenkaan ole) niin että pää lähtee irti. mut kun on jostain kumman syystä pää kipeä (SE EI JOHDU VIINASTA!! EI!!!) että ei oikeen voi..
 
Originally posted by NorthernComfort
Nyt jumalauta, ottakaa toi Dethroned tuolta välistä pois tuol sivuil.. Siis mä olin kuudentena siinä ja mua on sitä ennenkin tiputettu jo.. :D :D

niin niin, mutta kukas sitä iskua tiktakin foorumille lähti käynnistään? tai no iskua ja iskua...isku kuitenkin ;)
 
tää threadi on ihan sairas :D mut jos täällä joku haluu jotain maili hässäkkää, nii raiskatkaa tuota: zzy@tosikiva.net osotekkin truepläkmetal henkilön valinta. mutta..lähettäkää jotain...vittuilkaa vaikka jos ei muuta..kuhan laitatte nimenne alle ;) mutta kello on 04:15 taitaa olla pikkuisten uniaika. öitä.
 
Originally posted by Dethroned
Ainoa heikko levy maidenilla on tuo The X Factor, Virtual XI tykittää jo huomattavasti paremmin.. No Prayer For The Dying sisältää 2 klassikkoa, Bring You Daughter...To The Slaughter ja Holy Smoke, kummatkin ihan...miten sanoisi...no vaikka jumalabiisejä ;) ja loput onkin pelkästään hyviä ;)

Pakkohan mun on tästä kommentoida vielä että kyllä X-factor on mun mielestä paljon parempi levy kuin Virtual XI. Ja NPFTD levyllä on itseasiassa aika paljonkin tällasia aliarvioituja biisejä jotka on oikeesti ihan helvetin kovia mm. Public enema #1, Fates warning ja run silent,run deep.
 
Siis asiaan...

:lol: Siis liittyykö Ozzkin juttuun mukaan?
Noita osotteita on mun laskujen mukaan neljä, ja koska Zyklon jo kieltäytyi, niin mahdollisuus on vielä 75%:iin.
Täytynee tehdä tarkempi kysely, minkä mukaan sitten järjestän aikatauluni...

No niin, siis, muuten vaan olisi jees saada muutama metelistikaveri, niitä kun ei ole yhtään. Siksi kai tännekin päädyin paikan tasoa laskemaan.:D