saako hevari enemmän naisii??

Heh heh... hassua! ensin tää banaani homma lähti siitä kun heitin pariin paikkaan ton banaanin ja nyt kun heitän jotain TODELLA tyhmää niin joku keksii tehdä siitä totta :lol:

Mitäkähän mä seuraavaksi heittäisin.. *heittää CT:tä banaanilla pyllyyn* siinä sulle Iron Maidenin pilkkaaja!! :lol:
 
Olenko mä ainoa joka jaksaa jauhaa samasta asiasta? Taitaapi muuten ollakin ainoa aihe josta täällä keskustelen. Täytynee hankkia elämä.

Kuitenkin, mailini on epäkunnossa, joten jutut viivästyy, vaikka kysymykset on valmiita. Yöllisen ajatuksenjuoksuni jäljiltä taitaa tosin olla parasta että sensuroin niitä ensin.

Muutenkin taitaa jäädä jussin jälkeiseksi ajaksi nuo hommat, koska lähden torstaina häröilemään. Siitä puheen ollen, kiinnostaisi tietää mitä porukka puuhaa jussina? Hups, :p taitaa kyllä taas vetää aiheet vinoon.
 
Köyhä raasu. Onneksi mulla on kesätyö ja okei palkalla vielä. Jos hommaat itsesi Kouvolaan niin tulen moikkaamaan.
 
Originally posted by Pentelesh
Pohjanmaalle (vimpeliin ja lappajärvelle) suunnistan, pitää korjaa autoo, tehdä kuisti mökille valmiiks, saunoa, levätä, saunoa ja vähän savottaa. Siinä mun jussi

Aww, tuo on muuten ihan tosissaan söpöä... Mäkin rupean viettämään tuollaisia jusseja heti kun aikuistun vähänkin.
 
Pohjanmaa on THE PLACE!!!

Pohjanmaalle vaan juopottoleen... PERKELE!!

hups.. ai niin.. enhän mä juo koskaan!! oikeesti!!

niin noh, ketkä juopottelee, ketkä ei. Ja muistakaa, jos juodaan, niin ei mennä uimaan.

Aww, tuo on muuten ihan tosissaan söpöä... Mäkin rupean viettämään tuollaisia jusseja heti kun aikuistun vähänkin.
öwwwwwww, just
 
En mä mee kännissä uimaan (siis hetkinen.. enhän mä edes koskaan oo päissään ja kyllähän te sen tiedätte :D ).. en mee varmaan muutenkaan uimaan ku siitä on varmaan ainakin 5 vuotta ku oon vedessä käyny niin en varmaan enää edes pysy pinnalla :lol:

toisaalta joskus tuntuu et ois ihan hyvä jos sitä uppoais jonkun lammen pohjaan..
 
Mä oisin kyllä mielelläni jussina Kouvolassa, mutta en pääse. :)

Mä meen Tampereen maaseudun ydinkeskukseen, TEISKOON!

Ellei sit joku tarjoo kyytiä sinne Kouvolaan... :lol:
 
Susanna, tervetuloa kyytiin. Tai no siis, suunta on Tusby-Kouvola, niin että jos jossain siinä matkalla oot niin kyllä sinne takapenkille luultavasti mahtuu.