saako hevari enemmän naisii??

Mulla oli muuten tuo menojen ja tulemisien rajoittaminen paljolti kiinni siitä, että olen tyttö. Ei mun isoveikan kohdalla vastaavaa huolehtimista ollut...grrr...
 
Älkää valittako, mulla oli sama juttu pari vuotta sitten, ja sillon se vitutti, mutta nykyään sen huolehtimisen ymmärtää vallan hyvin.

Mä oon näin jälkeenpäin ihan tyytyväinen että oli aika tiukka kuri.
 
Jälkeenpäin lohduttaa ;)

Nyt on vaan itekki huomannu, että vaikka sillon ku seurustelee ni on koko ajan helvetin huolissaan toisesta, jos toinen lähtee johonki kauemmas tai jotai.

Se kyllä pistää välillä vituttaan, että ei saa hetken rauhaa ku mielessään ajattelee jo kaikki kauheudet mitä on voinu sattua.
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Älkää valittako, mulla oli sama juttu pari vuotta sitten, ja sillon se vitutti, mutta nykyään sen huolehtimisen ymmärtää vallan hyvin.

Mä oon näin jälkeenpäin ihan tyytyväinen että oli aika tiukka kuri.

Samoin... Kyllähän se silloin vuosi-pari takaperin vitutti ja ankarasti, ja asian suhteen käytiin ties kuinka monet "keskustelut"...
Eikä niiltä nykyäänkään aina säästy, mutta kun ei saa lupaa lähteä johonkin niin nykyisin sen ymmärtää paremmin... Ja onneksi menemisistä ei nykyään tarvitse paljoa keskustella, riittää vaan kun ilmoittaa missä on ja koska tulee...

Mutta tuota en henk.koht. suosittele että sanoo porukoille että on jossain muualla kuin oikeasti on... Siitä jää todennäköisesti kiinni, ja sitten tulee vain sanomista...

















Ja kaikkia taas kiinnosti...:rolleyes: :p
 
Vittu mikä ilta... sain töistä kopan kaljaa (asiakkaat jättivät:)) joudun yöpymään serkullani, juomaan vuotta nuorempien teinixien kanssa, onneksi suurin osa naispuolisia;)...nää vitun teinit on ihan päällään kolmen pullon jälkee... voi ny saatana... ja sit ne tulee viä roikkuu hihaan... prkl... jos noi alkaa viä poraa nii palaa käämit... vittusaatana...:mad:
 
Originally posted by OzzOzbourne
Pääsen kyllä mihin vain millon vain, mutta oon liian köyhä, että mihnikään voisin mennä ;)

Hahahah.. Samoin.. Muutama viikko sitten mulla oli sellaset 160 euroo, nyt eii paljoo mitään.. :lol: :lol: :lol:
Tuskakin jää väliin ellei joku maksa mun lippua, mitä kovasti yritän :lol: :lol: :lol:

Mut on kyllä päästetty kersasta asti aika hyvin jonnekkin kun sanon että pidän kyllä ittestäni huolen, mutta kyllä sen näkee että mutsi on aina niin huolissaan kun se ei voi nukkua enenkun tuun kotiin, vaikka tulisin mihin aikaan.. Ja aina niin helpottunut kun oon ehjänä kotona..
Mut kyllä mä oon pennusta asti ollu sellanen että oon tasan niin kauan ku mua huvittaa jossain paikoissa, onneks ei oo ollu vanhempien kans ongelmii, jos olis tiukat vanhemmat niin olisin koko ajan sodas niiden kans :lol: :lol: :lol:
Mulla on aina ollu ihan omat säännöt :lol: :lol: :lol:
 
joo...=) lähtekää kaikki viikinsaaree... pääsette ilmaseks...:lol: ja siä on viä joka päivä tanssit... ajatelkaa... ihan ilmaseks...:)