saako hevari enemmän naisii??

Mayhemin Grand Declaration Of War paita on ehkä sellanen mistä vois tulla jotain sanomista mut kun ei se tyhmä ämmä tajua sitä kuvaa ja sen merkitystä.. eikä se vissiin oo huomannut niitä ristejä siinä logossa..
 
Originally posted by OzzOzbourne
Kotiteollisuus oli, mutta sen lahjotin eukolle..
Höö. Saako noita mistää muualta ku keikoilta&netistä? Tänään (tai siis eilen) oli tarkotus ostaa 3 KT-paitaa keikiltä (räikkä), mutta eihän ne siä myyneet mitää muita bändipaitoja ku jotain the rasmusta prkl. Eikä tarte varmaan kahdesti arvuuttaa mihin ne paitarahat sitten keikin jälkeen meni... Pisti muuten vähän vituttaan ku ensin hartaalla nuoleskelulla pääsin backstagelle tekeytymällä sen PersonalAspect-orkesterin soittajan velipojaksi ja etsiskelin siellä sitten niitä Kotiteollisuuden jannuja naatiskellen ilmasta soittajapojille tarkotettua safkaa, niin sit kaveri tulee vittelöimään aidan toiselle puolelle et Hynynen(KT) on yleisön joukossa kahtelemassa Apulantaa(!) ja kai mä nyt tyhmänä/päissään lähin sieltä päkstakelta veke Hynystä morjestamaan. Eipä ollu Herra iso herra, herra Hynynen enää siellä yleisön seassa ja ei ollu mulla enää uudestaan asiaa Bäksteizille... Vittu.
 
Keikalta ostin..öö..pakkahuoneelta 19.4 Hmm. no kumminki se on nyt lahjotettu pois :) En tiedä saako kaupasta, mutta KT:n sivuilta vois saada, mutta älä multa kysy osotetta :)
 
Vähän vanhempi ei sitten ole ihan niin terve, kun se riehuu? Pitäisikö tässä huolestua?
Tosin enpä taida niihin vähän vanhempiin kuitenkaan kuulua...
 
Minä epäilen tässä vaan omaa mielenterveyttäni, mutta sen järkkyminen saattaa ehkä kuitenkin johtua vain eräästä hyvin mielenkiintoisesta vinkkikirjasta...