saako hevari enemmän naisii??

nii-i, tässä sitä taas mennää!66 sivua eikä varmasti ole viimeisten postausten perusteella tullu yhtään ainutta järkevää tai saati sitten aiheeseen liittyvää replyä...."emmätie"...posthunter?
 
No joo, voisi tässä jotain aiheestakin...

Hevarina/metallistina on vaikea saada naista, kun kaikki katsovat heti päällimmäisenä pukeutumista (tosin Edguyn paita tuntuu keräävän katseita :D ) Mutta välillä kyllä tulee kiinnostuneita katseita, mutta koitapa siinä mennä sitten juttelemaan, kun tyttöjä on 3-5 ja olet yksin. Varsinkin kun on vielä niin ujo tyyppi :cry:

"Would you love a monsterman, Could you understand beauty of the beast?"
 
hohhoijaa sinä tänne viimeksi postasit niin siitäpä vaan kattelin en jaksanu edes noita muita lukea...eli vain viimesen tsekkasin niin sinäpä siellä!

mut jos se nyt niin vitun on niin sanotaan nyt että "heh"...posthunter?...tyytyväinen NC?
 
No sanoppas Repi... vieläkö sä haluat lisätä tohon aiheeseen jotain kun se on käyty läpi jo 1239087113 kertaa!!!!???

Dethroned: mulla on sama ongelma etten mä koskaan uskalla mennä puhumaan kenellekkään. tosin ei oo enää tarvettakaan kun on oma kulta :)
Enkä sit tiedä siitä pukeutumisesta minkä verran se vaikuttaa tyttöjen mielipiteisiin.. siis en mä usko et tytöt pelkää normaalia metallijätkää vaikka sillä oliskin mustat vaatteet ja pitkät hiukset.. jotkut ainakin tykkäävät pitkästä hiuksista tosi paljon..
Ainakin vaaleista sellasista :D *ylpeilee taas kerran*

Puhutaan nyt sit tosta aiheesta perkele..
 
en halua käydä sitä aihetta enää jos toivottavasti sillä oli jotain vaikutusta...oli jonkin verran?

kerrankin Zyklon...whoppeee...eli tuskin ne naiset metallimiehiä pelkää, sitten kun ne tutustuu suhun niin ne huomaa että onkin ok jäbä ei mikään saatana-tulee-ja-rankaisee tyyppi...
 
No saatana lue niitä juttuja äläkä ala heti yhden postauksen perusteella puhumaan posthunttauksesta/siitä ettei puhuta asiaa.. :rolleyes:
Ja muuten jos sinulla eikä muilla ole lisättävää tähän aiheeseen, niin miksi täällä ei saisi puhua asian vierestä? Koska se häiritsee sinua? :rolleyes: :rolleyes: