saako hevari enemmän naisii??

Originally posted by Crimson Twin
No olen aika monta kertaa sen jo sanonut! Eli keskity muuhunkin kuin paskanjauhamiseen! Ja jos et ole huomannut niin Zyklon vaan aina nauraa ja on nytkin myymässä sitä mulle!

Eihän tähän viitisi sedes kommentoida ollenkaan.. Jotenkin se vaan olen minä joka sitä paskaa koko ajan jauhaa.. :lol:

Ja edelleen, tiedän kyllä mistä tuo huora juttu on lähtöisin.. :)
 
Originally posted by Zyklon

Dethroned: mulla on sama ongelma etten mä koskaan uskalla mennä puhumaan kenellekkään. tosin ei oo enää tarvettakaan kun on oma kulta :)
Enkä sit tiedä siitä pukeutumisesta minkä verran se vaikuttaa tyttöjen mielipiteisiin.. siis en mä usko et tytöt pelkää normaalia metallijätkää vaikka sillä oliskin mustat vaatteet ja pitkät hiukset.. jotkut ainakin tykkäävät pitkästä hiuksista tosi paljon..
Ainakin vaaleista sellasista :D *ylpeilee taas kerran*

No onneksi olkoon :) Sanopa tuo kahdelle blondille, jotka eilen illalla ei suostunu meikäläisen avunantoon. ;) Vain sen takia kun ei ollu sama matka, prkl.
 
Hei! Miksi sä otit sen vanhan singaturen pois??!! :lol:

Se oli saatanan hyvä! Iced Earthin sanat on loistavia! pistä se takasi :lol:

Olitteko te sit menossa eri suuntiin vai miten se matka ei passannut niille? ne on ne blondit sellasia :D

Ei vittu oho.. hups! mulla on itellä helvetin vaaleat :lol:
 
Saatana kun porukka alko valittamaan että se on liian iso :mad:

No, melkein samaan suuntaan. Ne oli menossa etelä-poriin, kun minä taas länteen päin. Sanoivat etten tunne sitä paikkaa... No, en ole kuullut sellaisesta paikannimestä kuin Liinaharja, mutta nyt selvisi että veli asui siellä eli aika tuttua se olisi ollut. Ja olisinhan mä sieltä osannut suunnata keskustaan ja kotiin päin ;)
 
Originally posted by Dethroned
Minä en ainakaan kaipaa seksiä parisuhteessa... ehkä vuoden tai parin jälkeen se onnistuisikin. Haluisin vain elää tytön kanssa... ei millään muulla olisi väliä...

olen samaa mieltä...

ja oottekos te tehny parannuksen ku täällä on palattu aiheeseen?? hyvä te... pitäkää tää linja!!:)
 
tää juttu on jo niin lähellä aihetta saako hevari enemmän naisii et tän voi jo laskee aiheeks.. ainakin kun meistä puhutaan... ja toi mitä sanoit on helvetin paljon totta...:)