saako hevari enemmän naisii??

Juu.. Deth mä oon samaa mieltä.. siis en mä tarkota et paria vuotta pitäs oottaa mut mä en todellakaan seurustele mun tyttöystävän kans seksin takia.. vituttaa ku jotku molopäät tulee vittuileen jotain tyyliin "mikset sä oo vielä nussinu sitä? vähä oot nössö!" ja muuta vastaavaa.. siis perkele! mä en oo vielä edes ollu sen kans niin kauaa et ois realistista puhua tollasista.. ja kun se ei todellakaan ole se tärkein asia. vaan siis äh.. en mä osaa selittää mut kyllä jokainen jolla on omaa kokemusta osaa sanoa miten hyvä tunne se on kun on joku jonka kans olla.. tai siis hmm.. en mä osaa selittää perkele. mut siis just toi et saa elää jonku kanssa sillä tavalla on se hieno asia..

En tiedä tajuaako kukaan mut kuitenkin..
 
Ku olis vielä tyttöystävä ... :lol: siis semmosia ei oo näkyny yli 5 vuoteen...ja en oo ku 17 eli viimeks oon ollu jonku tytön kans ala-asteella...hiljasta on :erk: ku tää pärstäkerroin :zombie: on mitä on ni sille ei voi mitään...
 
Err... Te pojat olette sitten ihania. Kun tässä tulee itselle hieman mielenkiintoinen olo, kun miettii miten käyttäytyy noissa suhteissa.

Mä kun ainakin kaipaan seksiä suhteessa, paljonkin. Ei todellakaan niin, että seurustelisin seksin takia, tietenkään, vaan tavallaan harrastan seksiä seurustelun takia. Kyllä sitä seksiä saa tarvittaessa vaikka kaverilta seurustelemattakin, mutta hyvin tärkeä osa parisuhdetta se mulla ainakin on. Kiva on olla toisen kanssa, mutta tuo seksi vie sen vielä läheisemmäksi, ja jotenkin vakavammaksi. Eli en siis voisi olla hirveän pitkää aikaa ilman seksiä suhteessa, näin melko raa'asti sanottuna.

Okei, saatoin mä vähän ymmärtää teidän juttuja väärinkin, naisten logiikka pelaa, katsokaas.
 
No siis tietenkin se on tärkeää ja se tekee ihmiset läheisemmiksi.. mut siis joo.. ei se ole se asia miksi minä seurustelen.. toi oli hyvin sanottu että "harrastan seksiä seurustelun takia"!! :)
Ja tottakai sitä kaipaa jne.. mut... miten helvetissä sen voisi ilmaista..? en mä osaa/jaksa selittää..
 
No ehkä niin.. mutta siis mehän puhuttiin siitä et millaisessa osassa seksi on seurustelusuhteessa.. ei siitä et mitä mieltä on seksistä yleensä. mutta voin sanoa niin että tollaset irtosuhteet on perseestä ainakin mun mielestä..