saako hevari enemmän naisii??

Ei vittu ku olisitte seuranneet näitä koko ajan niin tietäsitte miten hauskoja ja tyhmiä juttuja näissä on :lol: :lol:

Saa nauraa kunnolla :D

Vois lähtä soittamaan rumpuja ku alkaa jo oleen sen verran levoton olo että pakko päästä takomaan jotain :D
 
Mun pikkuveli on 11 vee ja pelaa sitä varmaan joka päivä, eikä se oo tietääkseni siitä painajaisia nähny... :lol: Mäki pelaisisin sitä, mutta kun en osaa pelata tietsikalla yhtään mitään, pleikkarillakin vaan vähä jotain... :)
 
se on kyl vähä pelle äijä... ei se uskalla kävellä illalla kaupungilla yksinkää... se semmonen pilaalle hemmoteltu pässi snobi... se meni viikko sitte ruotsiin lentokoneel kattoo kornii... eikä se joutu ite maksaa mitää, ei ees pienentyny synttärilahja raha
 
Mäkin oon pilalle hemmoteltu, mutta en mä sentään pimeetä pelkää... :lol: Se on kivaa kävellä joskus marraskuun aikoihin aamu seitsemältä linkkapyssälle, varsinkin kun ei ole katuvaloja... :D Ja kuunnella kaikkia metsästä tulevia epämääräisiä risahduksia, tai sitten jotain kauhumusaa... :) Äiti aina mäkättää että pitäis käyttää heijastinta ja taskulamppua, mutta en kumpaakaan käytä... :D Mä tunnen sen tienkin niin hyvin etten mihinkään ojaankaan tipu, vaikka satunnaisesti ei mitään näkiskään... :D
 
Voi vittu.. arvatkaapa mikä on helvetin hienoa.. mä jouduin (sain) kerran käveleen tuolta kylältä meille joskus kahden ja kolmen välillä yöllä.. sillon oli talvi ja täysikuu.. oli aivan hiljasta. ei näkyny ollenkaan muita ihmisiä tai autoja tai mitään.. ei kuulunu elukoiden ääniä eikä mitään.. vähä oli niinku sellanen rento ja rauhallinen tunnelma/olo.. se oli helvetin siistiä.. :)
 
Joo mulla on ihan samanlaisia fiiliksiä joskus talviaamuina... :) Kuu ja tähtitaivas ja kun pakkaslumi kiiltelee sillei... :) Saatanan upeeta... :) Tuli muuten mieleen, mä pyöräilin kotiin viime viikolla tuolta kylältä joskus puol kymmenen maissa, oli tietty jo aika pimeetä, niin yks lepakko meinas saatana lentää mua päin, kun menin niin kovaa alamäessä, ja se viuhahti suoraan naaman edestyä ohi... :lol: Hyvä etten ajanu järveen... :lol: