saako hevari enemmän naisii??

Se on kyllä ihan vitun siistiä kävellä jossain tapiolassa ku on joku 17 astetta pakkasta ja munat jäätyy pystyyn. Ja kunnon miehet ei mitään vitun talvi vaatteita käytä SAATANA!!!:heh:

Se on kesä vaatteeta tai ei mitään...
Ja pipo on niinku niin muijien kesintö (anteeks nyt vaan:p )
Mutta ne on mun mielestä niin tyhmiä vehkeitä että jos sellasta
pitää niin tulee stressi ja pää räjähtää.:ill: :bah:
 
No vittu vähä oot truu iivil jos et muka voi käyttää ees talvitakkia ja talvikenkiä..

Aivan naurettavaa tollanen.. en mäkään pipoa pahemmin käytä ku harvoin on niin kylmä että mulla oikeasti palelis korvia ja päätä.. ja eihän 17 asteen pakkasella jäädy vielä munat lähellekkään.. ei se oo vielä ees kylmä.. sit ku mennään tonne 25 pakkasasteeseen ja yli niin se alkaa oleen jo kylmää..
 
Originally posted by Zyklon
No vittu vähä oot truu iivil jos et muka voi käyttää ees talvitakkia ja talvikenkiä..

En minäkään käytä mitään vitun "talvivaatteita". Samat kamppeet on kesät, talvet. Kylmän ja pimeän kans pärjää.
 
Mitä vitun järkeä jäätyä ulos kun on hirveä pakkanen kun voisi olla mukavan lämpimissä vaatteissa??!!!

Mut en sit tiedä jos te ootte etelästä niin eihän siellä ees oo sellasia kunnon pakkasia..
 
Originally posted by Zyklon
Mitä vitun järkeä jäätyä ulos kun on hirveä pakkanen kun voisi olla mukavan lämpimissä vaatteissa??!!!

Kylmään tottuu. Pipoa meikkis ei tarvi, hiukset suojaa korvia aivan hyvin. Farkut ja pitkä nahkatakki suojaavat kylmältä aivan riittävästi. Ja sitä paitsi, tyyli ennen kaikkea. Talvivaatteet näyttävätkin aivan vammaisilta, hah.
Mut en sit tiedä jos te ootte etelästä niin eihän siellä ees oo sellasia kunnon pakkasia..

Asun nykyään Raahessa, 30:n asteen pakkaset eivät ole outoja.
 
Originally posted by disasterpeace
SPAWN!

se on muute iha kova lehti

Paskat. Conan Barbaari, Tuomari ja Aaveajaja. Hakkaa sen mennen, tullen ja palatessa. Tosin noista yksikään ei taida enää ilmestyä? Ainakaan Conanista ei tule kuin satunnaisia lehtiä, jotka kylläkin tulee aina ostettua.
 
No, ehkä se Spawn on tehty nykyajan nuorisolle, minuun se ei kuitenkaan iskenyt kuten edellä mainitut, en tosin omista kuin yhden kyseisen lehden, mutta se riitti minulle. Etsikää lapset divareista mainitsemiani lehtiä ja Spawn jää teiltäkin kaupan hyllyyn.;)