saako hevari enemmän naisii??

Mä voisin hakee. :) En ole täysi-ikäinen, mutta se nyt ei haittaa, asevelvollisuutta mulla ei ole ja tykkään matkustella, varsinkin pitkähiuksisten miesten keskellä. :) Tosin en oo eläessänikään koskenut syntikkaan tai koskettimiin yleensäkään, mutta ei se ole niinkään olennaista edes... :D Tartteehan ne naispuolisen vetonaulan keikoille. :D
 
Zyklon, tuskin ne sua huoliskaan :p

No, jollei Sonatalle löydy uutta kosketinsoittajaa ens levyn nauhoituksiin mennessä, niin Jens Johansson on luvannut soitella koskettimet levylle.

Niin ja sonata... kolmantena mun listoilla :p Kaipa bodomi johonkin top 10 sijoittuu ;) Ne makuasiat...
 
Mutta pyydän kuitenkin että hieman diplomaattisemmin ilmaisisit tuon asian seuraavalla kerralla.... :) Kun tuon (eli musiikkimakuni) arvostelu sattuu olemaan niitä harvoja asioita, joista todella raivostun... Mutta niin se on varmaan aika monelle...
 
huih. enpäs tienny et täällä on vieläkin tämä keskustelu pystyssä. mä oon pitäny kesäloman boardilla käymisessä. vaikka enhän mä tänne yleensä edes kirjottele... hekottelen vaa muitten jutuille :)