saako hevari enemmän naisii??

Originally posted by disasterpeace
mä katoin viimeviikol TVst offspringin live keikan... ihan hyvin soitti...
kitaristin ja basistin lavaesiintyminen oli vaa aika surkeeta...
basisti vaa seiso paikalla ja heilutteli vähä sen bassoo...
se kitaristi on taas mun mielest muuten vaa iha pelle...
rumpalin ja laulajan esitys oli hyvä...
Tarkotatko sä nyt tosiaan Offspringiä? The Offspringiä? Montako sen nimistä bändiä voi olla olemassa... :lol: Voihan... :lol: *muistelee vaaleanpunaisia hiuksiaan ja repaleisia vaatteitaan joissa roikkui hakaneuloja* Ei helvetti... :lol: :D :D :D
 
ai ooksä ollu punkkari :lol: ei saatana :lol:
mä kuuntelin joskus aikoinaan sex pistolssii, offsringii ja prodigyy... en kuitenkaa ollu punkkari :lol:
mut sit ekan kerran ku kuulin heviä, nii sen jälkeen en oo oikee muuta kuunnellukkaa :)
 
Originally posted by disasterpeace
ai ooksä ollu punkkari :lol: ei saatana :lol:
mä kuuntelin joskus aikoinaan sex pistolssii, offsringii ja prodigyy... en kuitenkaa ollu punkkari :lol:
mut sit ekan kerran ku kuulin heviä, nii sen jälkeen en oo oikee muuta kuunnellukkaa :)
Höh. Mä kuuntelen Sex pistolsia ja Prodigyä vieläkin... Prodigyn Fat of the land on ihan mainio vaikka teknoa *hyi* onkin. Ja just viime viikolla kuuntelin Never mind the bollocks here's the sex pistols:ia dösässä.
 
siis mä tarkotin et silloin kuuntelin pääasiassa niitä... nykyään kuuntelen paljon muita bändejä... joskus tulee fat of the land ja never mind the bollock kyl kuunneltuu läpi... eli kuuntelen noita vieläki jonki verran
 
ööö... ootas ku mietin...

1. expirience
2. jilted generation
3. fat of the land

sit on viel semmonen neljäs jos on yhdistetty toisten bändien biisejä biiseiks semmonen liam howletin tekemä juttu ilmesty prodigy nimellä... sit on semmonen missö on joitai prodigyn "rare träksejä"
 
ärsyttävää että kaikki semmoset joita me kunnon miehet homoiksi nimitämme saa kaikki naiset, tai toinen vaihtoehto on että jos tykkää vaikka kivitellä ikkunoita paskaks tai jotain muuta tyhmää niin niille irtoo ja.

Kait se voi jostain muistakin jutuista olla kiinni myös
 
Originally posted by disasterpeace
ai ooksä ollu punkkari :lol: ei saatana :lol:
mä kuuntelin joskus aikoinaan sex pistolssii, offsringii ja prodigyy... en kuitenkaa ollu punkkari :lol:
mut sit ekan kerran ku kuulin heviä, nii sen jälkeen en oo oikee muuta kuunnellukkaa :)
Pieni identiteettikriisi. :lol:

Mä en tiedä miten tän parhaiten selittäis... :D

Mutta onneks sitten löysi oman juttunsa. :)
 
hui... ei tänne tollasta porukkaa saa tulla... aiheethan saattais palata ihan asiaan... *pelottaa*

NP-Metalliliitto...