Dethroned
...and even death may die
Originally posted by Hepatiitti
Dethroned: Vieläkö sulle saa lähettää bodomboard-jäsengalleriatsydeemiä varten potrettia? Mihin osotteeseen pistän kuvan tulemaan?
dethroned@jippii.fi olkaa hyvä.
Originally posted by Hepatiitti
Dethroned: Vieläkö sulle saa lähettää bodomboard-jäsengalleriatsydeemiä varten potrettia? Mihin osotteeseen pistän kuvan tulemaan?
Tarkotatko sä nyt tosiaan Offspringiä? The Offspringiä? Montako sen nimistä bändiä voi olla olemassa... Voihan... *muistelee vaaleanpunaisia hiuksiaan ja repaleisia vaatteitaan joissa roikkui hakaneuloja* Ei helvetti...Originally posted by disasterpeace
mä katoin viimeviikol TVst offspringin live keikan... ihan hyvin soitti...
kitaristin ja basistin lavaesiintyminen oli vaa aika surkeeta...
basisti vaa seiso paikalla ja heilutteli vähä sen bassoo...
se kitaristi on taas mun mielest muuten vaa iha pelle...
rumpalin ja laulajan esitys oli hyvä...
Höh. Mä kuuntelen Sex pistolsia ja Prodigyä vieläkin... Prodigyn Fat of the land on ihan mainio vaikka teknoa *hyi* onkin. Ja just viime viikolla kuuntelin Never mind the bollocks here's the sex pistols:ia dösässä.Originally posted by disasterpeace
ai ooksä ollu punkkari ei saatana
mä kuuntelin joskus aikoinaan sex pistolssii, offsringii ja prodigyy... en kuitenkaa ollu punkkari
mut sit ekan kerran ku kuulin heviä, nii sen jälkeen en oo oikee muuta kuunnellukkaa
Pieni identiteettikriisi.Originally posted by disasterpeace
ai ooksä ollu punkkari ei saatana
mä kuuntelin joskus aikoinaan sex pistolssii, offsringii ja prodigyy... en kuitenkaa ollu punkkari
mut sit ekan kerran ku kuulin heviä, nii sen jälkeen en oo oikee muuta kuunnellukkaa