saako hevari enemmän naisii??

tää on just tätä... en oo ollu kahteen päivään selannu näitä threadeja kunnolla nii on taas jotai kaks sivuu :)

mun omast mielest se on hauskempaa ku on näit pitkii threadeja pari eikä helvetisti pikku threadeja se EI toiminu... tuli kaaos :lol:
 
Joo, mut mä ymmärsin nyt tuo Hearsen asian niin, että saa pitkiä threadeja olla, kuhan ne ei mene paskanjauhamiseksi..sitä varten voi perustaa oman todella pitkän threadin..
 
nännännää,nännännänäänää,nännännäänänää...:)
höh... kaksí tyhmää tyttöä, molemmat plondeja, ainakin aivoiltaan, eikä ees osaa kun pitää tyhmiä nenä-ääniä... opettelis laulaan..:lol:
 
Vittu, en mäkään Nylon Beatista pidä, enkä varsinkaan siitä lauluäänestä... :lol: Ja luulin että niiden live-esitys olis se että ne laittaa kaiken tuleen nauhalta ja ite sitten vaan keikistelee lavalla... :lol: Mutta oikeesti, niillä oli oikee bändi ja kaikkee, että positiivinen yllätys se keikka. :) Vaikka ei minusta vielä fani tullut.... :D
 
Se on kyllä totta että jos on oikeä bändi eikä tuu musa nauhalta niin se tekee katsomisen ja kuuntelemisen paljon mielenkiintoisemmaksi.. mäkin katon monesti telkkarista vaikka mitä konsertteja jos niissä on hyviä soittajia.. ei niin väliä millasta musaa..
 
mä katoin viimeviikol TVst offspringin live keikan... ihan hyvin soitti...
kitaristin ja basistin lavaesiintyminen oli vaa aika surkeeta...
basisti vaa seiso paikalla ja heilutteli vähä sen bassoo...
se kitaristi on taas mun mielest muuten vaa iha pelle...
rumpalin ja laulajan esitys oli hyvä...