Sauna Open Air

Torgoth said:
Saahan niitä halvemmallaki, eri asia vaan miten paskoja. Tai tee ite: http://www.kuh.fi/~nef-web/tiihonen/digikam.htm
Ite maksoin omastani 169e eikä tuo nyt huono ole. ;) Ihan pätevä. Jos meinaa jotain todella laatukameraa hankkia, niin saa kyllä pulittaa melkeen puolet enemmän.

Noh, topikista... taisi jäädä nyt tuo Sauna välistä, Sunny Beach kun voitti kisan aika kirkkaasti. ;) Haa... lämpöä!
 
dead rose said:
Froz hei.. puhu sä vaa ettei su isä anna rahaa!! Mee äijä ei anna mulle mihikää rahaa, ehkä kerran kuukaudessa jos sitäkää.. :)
Ihme kitinää, en minäkään porukoideni rahoilla juhlinut penskana, kyllä sitä aina jonkin tulon lähteen kehittää, kun pakko on.
 
Minä ostin liput jo Open Airiin ja Swallow The Sun -jatkoille. Vaikkei tuolla kyllä ole mitään kovin kiinnostavaa bändiä, paitsi Swallow The Sun. Muut on ihan kiva nähdä muuten vain. Koalani vaan haluaa nähdä trolleja, että niitä kai sitten sinne mennään katsomaan. Helvetti kun en ees tiiä miksi oon menossa sinne, ei hyvin mene taas.
 
En mä kyllä noiden bändien takia tampereelle lähtis. Olisivat nyt hommanneet jotain oikein spesiaalia sinne.
 
Speak ENGLISH you thilly thins! :loco: (finns)

Just kidding, but mid-june in.....Tampere? I dunno if I can make that, but I'll see what I can do! ^_^

Can anyone explain the 'Sauna' reference in there? :confused:
 
Torgoth said:
Ihme kitinää, en minäkään porukoideni rahoilla juhlinut penskana, kyllä sitä aina jonkin tulon lähteen kehittää, kun pakko on.

Juu, okei, mä myönnän.. kitisen asiasta..
Kesällä pitää keksii se tulon lähde, ku vaa tietäis missä sillon asuu ni se avittas työn hakua
 
NorthernComfort said:
Haluaisin kovasti tulla, mutta kun ei saa varmaankaan ketään seuraksi... Eli jos joku tarjoutuu seurakseni niin katsotaan sitten? :wave:

Voiko joku oikeesti jäädä festareilla/keikoilla yksin? No, ohan siä ainakin lähes tää koko foorumi.
 
Joo tuun parin kaverin kans täältä pohjolan perukoilta... perjantain setit ois tarkotus kattoa. mutta eiköhän siellä jotain miitintynkää väkisinki tapahu :Smokin:

en kyllä tiiä haluaisinko nähä boardin vanhoja idiootteja :D noei.
 
Kaikki ottaa sitten siksi illaksi asenteen: "Heti jos näen yhdenkään tutun näkösen naaman niin vedän kyllä päin näköä!"

Otetaan sitten tapahtuman jälkeen täällä boardilla selville kuka löi ketäkin. :lol:
 
Extendar said:
Kaikki ottaa sitten siksi illaksi asenteen: "Heti jos näen yhdenkään tutun näkösen naaman niin vedän kyllä päin näköä!"

Otetaan sitten tapahtuman jälkeen täällä boardilla selville kuka löi ketäkin. :lol:

Aivan vitun hyvä idea! :lol:

Jokainen viä postaa sit oman pandakarhu kuvansa ku silmät o mustina :D
 
~MarttiPrkl said:
http://www.sauna-open-air.fi :headbang:

Ketkä täältä on tulossa? Itse hain lipun. Kesäkuussa siis Tampereella.

SAUNA OPEN AIR - 30e - FRI JUNE 11TH - 2PM TO 10PM - NO AGELIMIT:

NIGHTWISH, CHILDREN OF BODOM, DIABLO, THUNDERSTONE, FINNTROLL...

VOI JUMALAUT... mä en ikinä pääse tommosiin ku rahaa ei ikinä löydy just sopivalla hetkellä :loco: :yell: ainakin yöpymis puoli olis hoidossa rinkka vaa mukaa ja teltta myös :D


:worship: :worship: :worship: www.sauna-open-air.fi :worship: :worship: :worship:
 
Niiiiin epäreilua. Juuri tänään ilmoitti paras ystäväni, että on ajat sitten tilannut liput tuonne ukkonsa kanssa. Ja minä en pääse. Stna. Kade.