Sauna Open Air

NorthernComfort said:
Haluaisin kovasti tulla, mutta kun ei saa varmaankaan ketään seuraksi... Eli jos joku tarjoutuu seurakseni niin katsotaan sitten? :wave:
Hetkinen. Tulet minun (ja parin muun epämääräisen) kanssa, jos nyt tämän näet. Silloin ainakin Spinefeastissa vuonna kivi ja keppi rokattiin. Sinulla on minun puhelinnumero tallessa?

Kyllä sitä yleensä yksinäiset naispuoliset saa hevikeikoilla seuraa..... Se seuran laatu onkin sitten ihan eri juttu, hah.
 
unorthodoxxx said:
CoB:stä pitäisi lähteä vähän aikaisin, jos haluaa päästä katsomaan Finntrollia.
BLASPHEMY!!!!!!!!!

Bodomin keikalta ei lähdetä aikaisin vaikka taivas putois niskaan.:worship:


Heh.:dopey:
 
Nonni, perjantai on siis jo takanapäin, enää ois Helloween jäljellä :)

Ihmeen vähän näky tuttuja naamoja (boardilaisia tai muuten vaan), Martti tosin törmäs muhun tungoksessa, mutta oli niin perkeleen kiukkusen näkönen sillä hetkellä, etten viittiny ruveta kiekumaan kurkku suorana mitään esittelyjä.

Ja hyvin suurella todennäköisyydellä näin Villilapsen jälkibileissä, saattoipa tuo olla joku muukin, oli vaan niin samannäköinen.

Ketäs tuttuja muut on nähny?
 
Äh, pitääkin olla tällanen tappi, budumien aikana näin enimmäkseen päitä ja käsiä -> seisoin koko keikan varpaillani. Martin taisin nähä vaan enpä ole varma.
Enivei hyvä meno Saunassa ja jatkoilla :kickass: vaikka jäi Tarotista puolet näkemättä saatana kun ei meinattu löytää Pakkahuoneelle.
Kotiuduin vasta nyt kun mentiin Tampereelta suoraan Kaivariin sekoilemaan, ja niska, kädet ja jalat aivan jumissa (eikä juomilla ollut tietenkään mitään osuutta asioihin :Spin: ) ahkerasta riehumisesta erityisesti Lordin ja NW:n aikana.

Enpä sitten tiiä jos joku mut näki: rähjäinen olemus kaikenkaikkiaan, vaaleat hiukset (ponnari josta lettejä), revityt farkut, lyhyt nahkatakki,ja kaulassa sellanen kaulapanta. En kyllä itekään miltään foorumilta meinannut ketään tunnistaa...öh...
 
@Janina

Jos mut näit niin eipä ihme jos olin kypsänä, lensin pihalle koko saatanan festareilta 11-minuutissa. (Kyllä, katoin kellosta, heh...) Sit jouduin lupaan että oon ihan kiltisti ku olin hetken aikaa rauhottunu lepposasti ratinan stadionin seinää vasten.

Mä en nähnyt itse SOA:ssa kuin erään joka tänne on kirjottanu vuonna kivi ja miekka, mutta eilen näin Dethronedin jos kukaan enää muistaa niin Helloweenin keikalla.

SOA:n jälkeen lähdin jonku gimman kans omenahotellille mut sit kaveri pelasti mut soittamalla että ois kaljan paikka nyt Rastis ja Helläs. Sinne siis.

Tää ei nyt o varsinaisesti vituttaako-topic, mutta oon viäki kännis vaikka huomenna on työpäivä, mun digikamera on kadonnu, muija heitti pihalle ku menin avautuu mitä sitä tuli tehtyä ja SOA:s jonotin tunnin turhaan nimmareita. Vittu.

Onko kellään muuten kuvia? Mulla on, kun tietäs missä kamera on.
 
Saunas oli kyl ihan helvetin hyvä meininki! :headbang: Bodomien keikka oli aivan mahtava! Alexi pikku sekoilut (mm. päivien kanssa :D ) vaan paransivat keikkaa. Oli kyllä aika paha ku Laiho meinas vetää skitallaan Roopea päähän :lol: Se uus biisi oli kyllä aika helvetin hyvä! Mut siis joo.. Hengailtiin Dead Rosen kaa bodomeitten keikan loppuun asti eturivis ja sit lähettiin hakeen nimmareita joita ei ikinä saatu *muminaa* perkele ku teltan ovi pistettiin kii ku oltiin metrin päässä siitä oviaukosta :bah: kyllä vitutti.. Martti me bongattiin täält forumilt siel mut eipä se tunnistanu meitä vaikka ihan sen nenän edes usein seistiin :p
 
Mikäs oli tuo Bodareiden introveisu? Se nimittäin kuulosti varsin mainiolta ja sopi fiilikseen loistavasti. Pitäis yrittää jostain kaivella, kun vain tietäis mitä etsiä.
 
Jos se oli vielä sama kuin viime vuonna niin "Napoleon XIV - They're Coming To Take Me Away, Ha-haa!"
Mutta en siis tiedä oliko se vielä sama.