Sentenced

Jep Sentencedin uus kolisee yllättävän hyvin, siihen nähden kun en ole uudemman polven senareista niin hirviästi digannut.

Buahhahhaa, multapas löytyykin ImpNazin "Rapture Tour i Mexico '99"-paita, jota ei kovin monella ole ja sitten vielä "Let's Fucking Die"- ja "Fuck Hard Metal For The New Millenium (Ugra Karma new cover)"-paidat, semmosta...

juu mie tykkään kummastaki Sentencedistä, vanhasta että uudesta ehkä uudest enemmän...jarvan ääni on mun mielest lähinnä ärsyttävä

Originally posted by Repi
juu mie tykkään kummastaki Sentencedistä, vanhasta että uudesta ehkä uudest enemmän...jarvan ääni on mun mielest lähinnä ärsyttävä

Jarvan ääni ärsyttävä?!?!?!? Ugh no tuossa täytyy esittää 100-prosenttisen eriävä mielipide... sehän yksi parhaista metallin saralle perkele:p

Itsellänikin on se levy, ja suht laadukasta kamaahan se on...
Parhaat kipaleet ovat Aika multaa muistot, cross my heart... ja brief is the light....
brief is the lightissä on ainaki mun mielestä sentencedin paras skittasoolo.... kai
:cool:

HAHAHAH!
Vain Children Of Boredomin boardilla voi joku sanoa Jarvan ääntä ärsyttäväksi ja kehua laihialaa samassa lauseessa.
Joku kyllä tarvii _hieman_ opetusta metalli musiikin saralla.
BTW, Sentenced ei todellakaan olisi lähelläkään samaa tasoa ellei Jarva olisi heitä huipulle avittanut.

no se vaa saatana räkii siihe mikkii!...no mut jooh kylhän sit aina välil kuuntelee

Öö, tuota kuunteletko Boredomia? Jos näin teet niin varmaan ymmärrät miksi kukaan ei ota tuota lausumaasi tosissaan :D

Originally posted by Salamurhaaja

Neverlasting :mad: :mad: FUCKEEERRSSSS!!!

Heh. En tiedä oletko kuullut ko. kappaleen, mutta ei sitä kannata kuvitella ainakaan Everlasting - ripoffiksi kuin nimen osalta. :) Itse asiassa paras Senareitten biisi pitkään aikaan. (lue: saavuttaa Frozenin tason)

Ja pitää kyllä yhtyä mielipiteeseen... Aika omituinen kommentti on todeta bodomin boardilla että "se vaan räkii siihen mikkiin", olettaen että CoBista kuitenkin tykkää. Toisaalta kyllä Laihialaa saa kehua, on sillä parempi ääni kuin monella muulla metallivokalistilla.

Mutta ehkä minä jätän kaikki omaan rauhaansa ja menen näkemään unia huomisesta Black Leaguen keikasta ja siitä maailman parhaasta metallilaulajasta joka siellä lavalla on. :D

no joo kyl Cobista tykkään mut mun mielest Jarval ei kyl oo samanlainen ääni ku laiholla...no vittu, en nyt vaa saatana pidä sen äijän äänestä ja sillä hyvä!!ja sitäpaitsi laihialan aikana Sentenced on alkanu kunnol menestyy

Mun mielest Amok on kaikist paras levy..siin on niin uskomattomii riffejä.
uudessa harmitta just se kun ne riffit on kadonnu pois melkeen kokonaan

no joo kyl Cobista tykkään mut mun mielest Jarval ei kyl oo samanlainen ääni ku laiholla...no vittu, en nyt vaa saatana pidä sen äijän äänestä ja sillä hyvä!!ja sitäpaitsi laihialan aikana Sentenced on alkanu kunnol menestyy

No sehän tietenkin riippuu siitä mitä pitää menestymisenä, sanonpahan vain että ilman Jarvaa kyseinen bändi ei olisi kauaa pinnalla pyristelly.
Ei ollutkaan kysy äänestä, vaan laulutyylistä.

Originally posted by Voice of God

Heh. En tiedä oletko kuullut ko. kappaleen, mutta ei sitä kannata kuvitella ainakaan Everlasting - ripoffiksi kuin nimen osalta. :) Itse asiassa paras Senareitten biisi pitkään aikaan. (lue: saavuttaa Frozenin tason)

Minkä tason?
Ilmeisesti kaikilla on tiedossa mitä pidän Jarvan jälkeisestä Sentencedistä :D

Kyllä munkin mielestä Laihon rääyntää paljon mielummin kuuntelee ku Jarvaa... Vaikka ei sekä huono oo. Ja Sentecedin paras levyhän on Down. Tai Frozen... Tai en mä tiä. Molemmat jyrää :)

Amokilla on kaksi onnistunutta kipaletta, ja sitä aiemmilla ei yhtäkään.
jaa-a... montakohan on tullut vuoden 95 jälkeen?
Ehkä joku 15-20
No onhan tämä aika raaka biisiharava mutta silti...

Originally posted by Hatebreeder86
Amokilla on kaksi onnistunutta kipaletta, ja sitä aiemmilla ei yhtäkään.
jaa-a... montakohan on tullut vuoden 95 jälkeen?
Ehkä joku 15-20
No onhan tämä aika raaka biisiharava mutta silti...

*krhgmgbullshitkrhmgp*

@ImpaledChild
Amok on todellakin hyvä, tosin henk. koht. suosikki osuu North From Here:ille.
BTW oletko jo kuullut The Black Leagueta, jossa Jarva laulaa/sanoittaa ja esim. Sir Luttinen soittaa?