siitä tapaamis paikasta...

Originally posted by Angelic Anna
No, jos me sinne Viikinsaareen ollaan menossa, siis tämä paikka on Tampereella...ja ajankohtana olisi tuo 17. tai 18. tai 19.7.

sanokaa nyt, mitä mieltä olette...?
Ootteko te nyt tosissanne? 17.7 sopis mulle, mut sanokaa eka missä helvetissä on Viikinsaari? Jaa tuolla helvetissä... *katsoo karttaa* Uimallako sinne mennään? :lol:

Mä en ole ikinä nähnyt Matti Nykästä livenä, vaikka olen asunut Tampereelle yli 15 vuotta... Että siitä tuskin on pelkoa...:p ;)

Mutta juu, tuo viikinsaari olisi eri hyvä, mutta nuo ehdotetut päivät vähän niin ja näin minun kannaltani... Kun alkaa maanantaina työt ja pääsen päivittäin vasta neljän aikaan... Ja ilmeisesti päivällähän sinne olisi tarkoitus mennä?

Joo, Viikinsaari on hieno paikka. Ja ainakin siellä on tilaa, joten löytäisimme sieltä varmasti jonkun sopen jossa emme herättäisi ainakaan kamalan paljoa pahennusta.

Tai no...

Joo, kuitenkin. Jos rahapula iskee ja Viikinsaareen ei päästä, niin jäädään vaikka laukontorille. Saahan sieltä ainakin mustaamakkaraa. :D :rolleyes:

Siinä on semmonen iso kello juttu ja se on niinkun sen kompassin keskusta, kyllä siihen nyt kaikki varmaan osaa...ainakin sen näkee kun siihen menee.
Ja Rappio: Se on se paikka missä me sillon kerran istuttiin, kun oltiin Laukontorilla...? Muistatko...?

miksette vaan yksinkertaisesti pidä tapaamista vaikka kaikkien niiden kesken jotka on menossa tuskaan? Eihän nyt mihinkään Tampereelle kukaan halua. Joutuis kumminkin syömään jotain mustaamakkaraa ;)

Ja nyt puhutaan Laukontorista? :lol:

Sinne ei tartte ainakaan uida... :lol:

Muuten, eikö ole vaarallista tavata ketään ihmisiä netistä, kun ei niistä tiedä mitä sekoja ne on... :lol: Mua on ainakin varoitettu... :lol:

...vaikka eihän mua kukaan halua tavata...