siitä tapaamis paikasta...

No niin täälä sitä vaan jauhetaan offtopiccia! :D

Niin sitä pitää :lol: :lol: :lol:

Susanna.. ollaanko me muka jotenkin epäilyttäviä?! :)

No ehkä vähä.. mutta mä en tuu sinne.. ja noi muut on varmaan ainakin melkein normaaleja niin ei kannata olla huolissaan..

En mäkään ole mihinkään menossa, ellei nyt joku aivan välttämättä halua... Mä en aio pilata kenenkään tapaamisia läsnäolollani, kuka nyt tälläistä tyhmää kakaraa mihkää kaipaa... :bah:

1. Viikinsaari ei ole hieno paikka.
2. Siinä kompassin päällä laukontorilla taitaa olla nytten torimyyjiä.
3. Ei ketään pakoteta syömään mustaa makkaraa jos ei halua...

kai;)
4. Jos viikinsaaree ollaa menossa minä näen teidät kaikki joka tapauksessa...:) jos joudun olee töissä nii mä kuljetan teität sinne, jos en, olen teitän mukana.:)
5. Ja tällä boardilla ei muuta ookkaa ku sekoja!!:) :lol:

Hmm... ei tuo kuule oo vielä mitään.. mulla on menny koko kesä niin et jos oon ollu kotona niin mä oon istunu koneella jos en oo ollu soittamasa. ja enimmäkseen oon ollu kotona kun ei oo koko kesänä ollu oikeen meno päällä. paitsi sillon ku oon ollu ryyppäämässä..

mä tulisin (varmaanki) tonne viikinsaareen
1. jos sinne ei tarttis uida :D
2. jos se olis vähä lähempänä espoota

et tuska olis hyvä (mul ei kyl oo rahaa et mä en oo varmaankaa menos sinne) tai sit bodom järvi (mä asun espoossa enkä oo ikinä käyny siel... olis aikaki)

ei sinne tartte uida... minä lähtee nyt töihin viemään ihmisiä sinne...:) mut vittu hei... siä on joka päivä tanssit´... mennää pelottelee niitä mummoja sinne...:lol:

Perkele.. Rappio kyl mä muuten voisin tulla mut Oulu-Tampere väli on melko pitkä..

Huomenna tulee vaihtelua.. meil on keikka (josta varmaan otetaan kuvia mut en kyl näytä niitä teille :D ) ja sen jälkeen varmaan mennään.. öhöm..

Siis ei tietenkään juomaan.. enhän mä sellasta koskaan :)

Muuta ku vähä

tai sit paljo!!! :lol: :lol: