Meidänkin pitäs käydä tämän kesän aikana studiossa.. oikeastaan molemmat mun bändit on sitä suunnitellu mut voi olla et mä heitän vittuun ton toisen bändin ku ei se oo enää hupasaa..
joo mullaki on kaks bändii ja toinen (missä mä teen biisit) ei toimi ku rumpalilla ei oikee intoo riitä, ajattelin et antaa sille viel yhen mahollisuuden ja sit jos ei vieläkää toimi nii sit koko bändi vittuun tai uus rumpali (bändissä on vaa kolme jäsentä)
Joo toi bändi jolla on huomenna keikka on ollut kasassa noin 13 kuukautta.. siinä on vitun mukavaa soittaa kun jätkät on parhaita kavereita.. mut toinen bändi on ollu kasassa jotain 4 vuotta mut se ei oo enää mukavaa ku biisit on paskoja ja ne jätkät on nykyään niin vitun mulkkuja..
mä oon ollu nois kummassaki bändissä jostain kevät/tavesta asti et en nii hirveen hyvi viel niit tunne
sitä ennen mä olin yhes bändissä kaks vuotta ja ne oli mulkkuja...
noitten lisäks mä oon ollu yhes bändis 1 treenien ajan... se ei toiminu yhtään, niit treenejäki piti ottaa pari kuukautta, eikä sit onnistuttu ees soittaa mitää ku kitaristit vaa sääteli niitten kaappeja
No tuota.. mä tunsin ton vanhemman bändin alkuperäiset äijät jo aiemmin mut nykyään siin ei muita ku minä ja kitaristi ja basisti/laulaja.. toi basisti vaihtu viime keväänä ja sitä en tuntenu aiemmin.. aluksi se oli mukava mut nyt kun sen tuntee niin ihan homo se on..
Ton uudemman bändin jätkistä tunnin toisen kitaristin ja basistin jo etukäteen ja toisen kitaristin tunnin jotenkuten mut en kunnolla.. mut meil ei aiemmin oo ollu laulajaa.. ton joka nyt laulaa mä oon tuntenu maanantaista asti
Kaikki noi on saatanan hupasia tyyppejä.. tota bändiä mä aijon jatkaa niin pitkään ku muut haluaa. kun kaikis parhaiten toimii noin et ollaan tuttuja ja kavereita niin kaikki onnistuu hienosti..
ton toisen bändin kanssa onnistuu hyvin mut pitäis viel saada semmonen oma musiikki tyyli... tähän mennes on sillein et on yks semmonen "filt-kappale" yks "sentenced-kappale" jne... et oma tyyli viel puuttuu muute hyvä
Tol vanhemmalla bändillä ei oo vieläkään sitä tyyliä.. se on muuttunu neljän vuoden aikana koko ajan.. ja kun ne jätkät on niin homoja et ne yrittää vain kopioida toisia..
joo meil on tol toisella bändillä missä mä teen biisit toi musiikki tyyli melkee selvä... toisessa on ehkä pientä kopiointii laulajan biiseissä ja laulussa (sentenced kappaleessa se matkii jarvaa) mut kitaristin biisit on iha omaa tyylii... mä teen täl hetkel sille bändille yht biisii ja otan mallii vähä sen kitaristin biisien tyylistä ja vähä tietysti bodomista... se on semmost melodista death metallii (kai) toinen on sit trash/death metallii
Heh.. Vittu.. ois helppoo olla kitaristi.. tai siis halpaa.. perkele! Kapulat maksaa ainakin 60 mk pari ja plektra maksaa pari markkaa.. vittu!!! perseestä toi homma
kaikist vittumaisinta on olla rumpali (rummut, kapulat soitta tila) sit kitaristi (kitara, ehektiti, plaktra, vahvistin) basisti (basso vahvistin ja ehkä plektra)... muit instrumentteja en jaksanu änkeee mukaa
ainii sit noi basson kielet on perkeleen kalliita (kallimpii ku kitaran vaikka kielii tarttee vähemmän) maksaa noin 200mk per setti kitaralla jotain 20mk (kai)... ja niit kielii tosiaanki katkeilee
Juu basson kielet on kalliita mut rumpujen kalvot on vielä kalliimpia.. perkele meidän basisti on katkassa kaks kieltä nyt tällä viikolla ja keikka on huomenna.. pelottaaaa...