Sori nyt vaan mutta...

Figaro1

Member
Nov 24, 2001
248
0
16
44
Espoo,Finland
Visit site
...tuntu että on pakko laittaa tämä tänne :

Mikä ihme siinä on että näinkin hienon bändin laudalle tulee joka päivä kyllä viestejä,mutta niillä ei ole sitten mitään tekemistä muun kuin paskanjauhannan kanssa? Onhan se mahdotonta puhua pelkästä musasta koko ajan,mutta jotenkin tuntuu että voisi edes yrittää sen sijaan että jauhetaan jostain helvetin bodombanaaneista jotka "taatusti kiinnostavat kaikkia".

Ei millään pahalla ketään kohtaan mutta vähän voisi yrittää
 
Täällä oli joskus kunnon meno, mutta siinä vaiheessa ihmiset alkoi kyllästymään kun alkoi tulemaan jo kolmatta kertaa samoja topicceja kuten: Kuka on paras kitaristi, Mikä on Bodomin paras levy, Mikä on Bodomin paras biisi jne...
 
Tota tää ongelma on niinkun vähän kaikilla boardeilla, että ei niitä keskusteluja voi pitää vaan ns. "neutraaleis" jutuis.. Ja sitten kun muodostuu joka boardille smmoset jotka käy siellä useemmin kun toiset tai jotain.. Niin muodostuu sellanen "porukka" joka boardille tai niinkun.. Ei vittu jaksa.
No enivei, mun mielestä tässä ei oo mitään vikaa, jokainen saa jauhaa aivan mitä tahtoo, ei kaikkea ole pakko lukea, vieläkään.
 
No jaa. Tämä on ainoastaan helvetin hauskaa mun mielestä, tosin ymmärrän jos kaikki ei tykkää... :lol: Vaikka no, sit kun ollaan näitä banaaneja jauhattu puol vuotta putkeen niin eiköhän se ala jo kaikkia pänniin, mut sit ei muuta ku vaihetaan aihetta... :lol:
 
Niin ja se ongelma on siinä kun osa porukasta tosiaan käy enemmän kun toinen osa.. Mutta mutta.. En mä oo koskaan ymmärtäny miks pitää "valittaa" siitä että toiset jauhaa paskaa.. Jos ei tykkää niin ei lue :) :) :)
Kuitenkin kaikella kunnioituksella Figaroa kohtaan, olen seuraillut kommenttejasi aiemmin, ja vaikutat erittäin mukavalta tyypiltä :) :) Samaa ei varmaan voi sitten sanoa minusta :lol: :lol: :lol:
 
Te vaan olette niin älyttömän tiivistä porukkaa, että jonkin lahkon syntyminenhän oli täysin odotettavaa.
 
Originally posted by Rranah
Te vaan olette niin älyttömän tiivistä porukkaa, että jonkin lahkon syntyminenhän oli täysin odotettavaa.
Totta. :lol: Vaikka no, mähän oon ollu täällä boardilla vasta alle viikon ja heti joutu tälläseen pyöritykseen... :lol:
 
Niin ku joku mainitti, ei täälä o enää oikein mitään puhuttavaa. Bändi oli pitkän aikaa tekemättä mitään, joten ei siitäkä paljon jutun juurta lähteny.
Sehän on nyt selvää että alkaa tulee off topicceja kun täälä on ns vakioporukka joka on jo jauhanu kaikki maholliset aiheet kolmeen kertaan.
Ohan niitä off topicceja pirun hauska lukee, mutta toivottavasti tän paikan taso nyt nousis vaikka sen uuden singlen myötä.