Sori nyt vaan mutta...

No en mä oikeen usko et se uus sinkku saa tätä paikkaa muuttumaan.. tulee pari jotain "Mitä tykkäät uudesta biisistä?" ja "Joko olet ostanut uuden singlen?" topiccia ja sit se menee taas täksi samaksi höpinäksi mikä on aivan helvetin hauskaa!!!! :D

Mun mielestä on vain tärkeintä että poristaan ja et on hauskaa.. ja kyllä noissa topiceissa on aina ainakin vähän jotain oikeetakin et ei vain koko ajan kiusata noita kauniimman sukupuolen edustajia.. ja kuinka moni niistä jotka on ollut aktiivisesti mukana noissa meidän pitkissä keskusteluissa voi väittää että ei muka ois ollut hupasaa??

Joo,hauskaahan tää sitten ilmeisesti on kun näin paljon tuli replyjä. Ja ei,en mä tosiaankaan hauku ketään tai syytä,mutta jos nyt sitten tämän laudan tarkoitus on vain viihdyttää porukkaa ja se että tänne voi kirjoitella vitsejä niin ehdotan että laitetaan tän laudan nimeksi Official Children Of Joking Fun Crew Board :)
Enivei,toivotaan että tästä vielä tulee joskus parempaa...

Hyvällä,
Figaro

No mutta, älähän nyt. Luonnollistahan tuo on, että kun porukka tykkää toisistaan niin paljon, niin ei sitä asiapuhumisen puutteessa hiljaakaan viitsi olla. Ja noista aiheiden nimistä kyllä jo erottaa mitkä viestit voi sitten halutessaan jättää väliin.
Ja viihdykelaudan ominaisuudet kyllä katoavat asian tieltä, jos se on sen arvoista.

Siis Korppi, joo.
18. Eikun sanotaan, että mä täytän kohta 19, se kuulostaa paremmalta.
Ja mä mikään sälli ole!

No ei kun jossain fantsukirjassa oli niin, että Rranah tarkoitti Korppia yleiskielellä, ja se nyt vaan on jäänyt mulle käyttöön.

tosiaan. onpa tääkin koko boardi menny sellaseksi paskanjauhannaksi ettei enää yhtään topiccia voi lukea vittuuntumatta.....kun jotkut sanoivat että "ei tartte lukea jossei kiinnosta näitä paskathreaddeja", niin eipä täällä voi sitten yhtään mitään lukea kun kaikki on niin täynnä paskaa...taidanpa minäkin palailla asiaan sitten sinkun tultua ulos...JOS vaikka sattuisi käymään niin hienosti että joku puhuisi silloin jotain asiaa....

se on morjens vähäksi aikaa:zzz: