Sori nyt vaan mutta...

Zyklon: En minä varsinaisesti tunne ketään, mutta juttelen sähköpostin välityksellä hyvin mone äijän kanssa ja silleen olen niihin tutustunut... FotL:n Tumbo on luvannut mulle jo karkin kun mainostin niitä... :D Faerghailin Jussin olen tavannut kaksi kertaa... Muille vain kirjoittelen, koska ne asuu huitsinnevadassa...

Originally posted by cobadmin
Aihe on varmaan jo läpikäyty, joten tämä voi olla
turha viesti, mutten jaksa lukea noita edellisiä kun ei sieltä
mitään kiinostavaa kuitenkaan löydy.
Suurin osa viesteistä on tosiaan paskan jauhamista,
mutta sille löytyy selkeä syy: Vain yhden bändin ympärillä
pyörivälle laudalle säännölisesti eksyvät vain hardcoreimmat
fanit, jotka oppivat varsin pian tuntemaan toisensa, ja juttu muuttuu kavereiden kesken tapahtuvaksi insideläppä jauhannaksi. Itse en kuitenkaan tästä jaksa valittaa, päinvastoin,
tämän tarkoitus onkin yhtenäistää bodom kommuunia.
Kaikenkattavaa metalliyleislautaa näillä kävijämäärillä tästä ei saa, mutta siihen tarkoitukseen suosittelen osoitetta www.sfperkele.net. Jatkakaa.

Väitätsä että täällä ei oo mielenkiintosta keskustelua???
Heh, tarttee mun sanoja ruveta toisteleen.. :lol: :lol: :lol:

En nyt jaksa kaikkea lukea, mutta sanon vaan, että joskus jollakin tämä bodom sivun vanhalla boardilla (vuosi sitten tms.) meni juttu ihan perseelleen..siellähän oli joku "yleistä vittuilua" threadi, jossa porukka vittuili toisilleen. No kumminki, täällä sentään uudet henkilöt voivat jotain postia laittaa..siellä lähes kaikille vittuiltiin..onko se sitte parempi kun porukka ei viitti kirjottaa mitään kun heti tulee negatiivistä palautetta.
Toikin on hyvä pointti, että podomin poijjaat eivät oo mitään tehny..varmaan hurjinta on ollu aleksin synttärit ja häät :D koita nyt niistä sitten jauhaa jotain? "onnea onnea" jep..siinä se. Joten jauhakaa ihmiset paskaa :) kun ei bodomin suunnalta asiaakaan ole.

Tällä boardilla jauhetaan paskaa..se on selvää, mutta eipähän ainakaan vittuilla joka asiasta..joku kysyy "onko laiho hyvä kitaristi?" ja vastaa "on" niin suunilleen siitäkin jo vittuiltiin :lol: siis sillon joskus

Hmm.. jos tulee topic nimeltä "onko Laiho hyvä kitaristi?" niin mä alan jauhaan siinä sellasta paskaa etten oo koskaan ennen jauhanu.. toi on just niitö topiceita joita ei jaksa.. tai ainakaan mö en jaksa :lol:

Juu kyl mä ymmärsin.. mun mielestä tää boardi on aivan loistava!! ehkä kaikki ei pidä tästä et me puhutaan kaikesta kaikkialla eli ei pysytä aiheessa ja yleensä jauhetaan paskaa (joka ei loppujen lopuksi ole paskaa...)..

Mut mun mielestä helvetin kiva boardi..

Voishan sitä joka paikka olla kiva jos tulee ihmisten kanssa toimeen... Ja jos muuten tää UM vielä laittaa mun yhteydet paskaks, niin mä lopetan täällä käynnin kokonaan, sen verran rasittavaa aina vaihtaa tota nimeensä, en mä nytkään millään meinannu mitään keksiä... Ja mun on nyt joka paikkaan tätä jauhettava mutta kun se vaan vituttaa niin paljo, ja kun mä en loppujen lopuks ole mikään insinööri näiden tietokoneiden kanssa... Vaikka tuskin ketään nyt hirveesti haittais jos mut potkaistais täältä lopullisesti ulos...

Mä en oo vieläkään jaksanu vääntää niitä perkeleen sivuja.. koulussa joskus tehtiin HTML kielellä jotku sivut mut ne oli paskat eikä niitä enää oo.. en mä enää edes osaa sitä mut mul on sellaset laput missä on niitä vitun ohjeita niin jos joskus jaksais niin vois itelle vääntää jotku paska sivut..

Mä haluisin tehä nettisivuja, mut on pari estettä... Ja sit kaiken lisäks mä en kanskaan tajua niist mitään, mut aion kyllä joskus opetella. Ja grafiikka hommelit kans kiinnostaa kovasti. Ja vitut.