Sori nyt vaan mutta...

olen figaron kanssa osittain samaakin mieltä.... mutta ketä kiinnostaa jutut jotka on tätä tasoo: "hei onko sen piisin 36.s nuotii c vai d??" tai jos keskustellaa viikko ki siitä mikä levy on paras... siihen kypsyy aika äkkiä... mutta ei kaikissa threadeissa tarttis silti aina jauhaa paskaa...:)

kiitos.

No vittu jos kerta ollaan niin saatanan järkeviä niin ne älykkäät vois perustaa oman COB boardinsa, jos eivät täällä kestä olla kakaroiden kanssa. Tää nyt on tällästä paskan jauhantaa, mutta ei sille nyt enää voi mitään saatana. Kun ollaan jauhantaa opittu niin ei sitä noin vaan muuks muuteta perkele.

Hyvä Susanna! :)

Tuota minä kans ihmettelen et miksi pitäs olla niin perkeleen "järkevää" keskustelua. ja mikä pakko niitä meidän threadeja on lukea jos ne on niin lapsellisia ja perseestä.. miten ne meidän jutut estää teitä järkeviä ihmisiä pistämästä tänne niitä teidän "Mikä on Alexin mummon serkun äitin kengän numero?" threadejanne.. minä en ainakaa sellaseen threadiin vihti mennä paskaa jauhamaan ku ei tosiaankaan kiinnosta ne "järkevät" jutut muuta ku sillon kun niissä on jotain uutta.. esim, sit kun tulee Bodomilta uus sinkku ja uus levy..

Originally posted by Zyklon
Hyvä Susanna! :)

Tuota minä kans ihmettelen et miksi pitäs olla niin perkeleen "järkevää" keskustelua. ja mikä pakko niitä meidän threadeja on lukea jos ne on niin lapsellisia ja perseestä.. miten ne meidän jutut estää teitä järkeviä ihmisiä pistämästä tänne niitä teidän "Mikä on Alexin mummon serkun äitin kengän numero?" threadejanne.. minä en ainakaa sellaseen threadiin vihti mennä paskaa jauhamaan ku ei tosiaankaan kiinnosta ne "järkevät" jutut muuta ku sillon kun niissä on jotain uutta.. esim, sit kun tulee Bodomilta uus sinkku ja uus levy..

olen aika paljon samaa mieltä... eihän täällä ole pakko käydä jos läpät ovat "navetta" tasoa ;)