jaa sit sul on huono maku... mä tajuun ihan hyvin jos jonku hetero muijan mielest naiset on kauniimpii ku miehet, mut en ymmärrä jos jonku hetero miehen mielst miehet on kauniimpii ku naiset en vaikka se olis homo...
varrataan vaikka nyt esimerkiks perseitä kumpi sun mielest on kauniimpi karvanen perse vai karvaton silee perse... mul tulee ainaki tost karvasest paha olo ku ees ajattelee sitä... ja kummallakohan sukupuolella on se karvanen perse...
Noh.. ei mullakaan oo sitä mitään vastaan jos joku väittää mua hyvännäköseksi mutta en mä sellasta tyttöä ymmärrä
Perkele.. eilen oli se keikka ja oli niin vitun kuuma et nakkasin jo eka biisin jälkeen paidan pois niin meinasin pistää sen takasi kun koko ajan jostakin päin joku likka siellä tiiraili mua.. se meinas häiritä soittamista
meillä oli treenit joka päivä.. ja perkele muutamana päivänä ne alko yhdeksältä aamulla.. ja yhtenä päivänä oli kahdet treenit peräkkäin ja molemmat bändit soitti noin kolme tuntia.. siinä on paikat melko paskana ku kuusi tuntia soittaa rumpuja putkeen..
mä uskon... mä kerran soitin ton toisen bändin rumpalin rummuil jotain 10-15 min jotain mättöö/tuplii putkeen, tuli vähä hiki ku rumpujen soittoo ei harrasta
heh.. no siitä et kuinka kuuma siinä tulee niin kertoo se, et eilen ku oli se keikka niin teki eka riffin jälkeen lopettaa soittaminen ja heittää paita pois ja jatkaa sit soittamista..
Ei tolta paremmalta bändiltä.. se paskempi bändi eli se vanhempi teki demon joskus -98 mut sitä en kyl enää levitä mihinkään ku ne biisit on paskoja eikä mun soitto siinä oo kovin kummosta..