Sori nyt vaan mutta...

Tässä on jo yhden boardilaisen kanssa keskusteltu meilillä tästä asiasta mutta laitanpa tännekin :

Mua ottaa ihan vitusti aivoon tämä paskan määrä jonka täältä saa lukea. Tämäkin topicci on menettänyt alkuperäisen merkityksensä jo aikaa sitten. Joka päivä tulee 30 topikkia joista yhdessäkään ei ole mitään pienintäkään järjen hiventä,pelkkää paskaa.

Ja tämä vakioporukka joka täällä jauhaa paskaa jatkuvasti,tehkää palvelus ja siirtykää jollekin yleiselle boardille. Tämä boardi on tarkoitettu järkevään keskusteluun,ei jonkin tiiviin porukan paskanjauhamiseen. Jos Bodombanskut on niin kova juttu, niin sitten on,mutta jos ette itse tajua,voin sanoa että ei teille naura kuin säälistä,ainakaan minä.

Alen piti tulla tänne kirjoittelemaan,mutta eipä ole tullut. Johtuisiko mahdollisesti siitä että tämän boardin topikit eivät ketään normaalia ihmistä kiinnosta...

Kiitos.

No mikä VITUN pakko sun on täälä olla? HÄ!?

Ja Allu on varmasti huumori jätkiä niin en oikeen jaksa uskoo et se ei meidän takia tänne tulis..

Ja jos sä haluut niin voithan sä tulla pistään niitä "mikä on Bodomin paras levy?" ja muita topicceja jos ne kerran on niin saatanan jänniä.. kuinka kauan luulet et porukka jaksaa noita samoja asioita jauhaa?

Tuli vaan tässä mieleen että missä on sanottu että mistä tällä boardilla pitäisi keskustella? Siis ei todellakaan vittuiluna tämä tule, vaan aloin nyt oikeasti miettimään että missä on sanottu että mistä täällä pitäisi keskustella? Joo tän nimi on Children Of Bodom Discussion, mutta niin on monella muullakin bändillä nimeään kantava boardi eikä siellä välttämättä kauheasti bändistä keskustella.. Minun tietääkseni nämä boardit ovat sitä varten että bändiä kuuntelevat voisivat tutustua toisiinsa/lukea toistensa juttuja.. En tiedä, olen ilmeisesti ymmärtänyt väärin :confused:

Originally posted by NorthernComfort
Minun tietääkseni nämä boardit ovat sitä varten että bändiä kuuntelevat voisivat tutustua toisiinsa/lukea toistensa juttuja..

Totta totta! Ei tässä ees oo paljon vaihtoehtoja kun suunnilleen kaikki "järkevät" asiat on jo käsitelty moneen kertaan. Tietty me voitas puhua uudestaan kaikki asiat, jossa ois vie vähemmän järkee.. :lol:

Ja ohan tää nykyinen tilanne paljon parempi kuin se että tää ois ihan kuollu paikka.

Selvä juttu. Jätetään tämä boardi omaan onnettomuutensa ja tehdään niin että minä siirryn jonnekin järkevien aiheiden pariin. Hyvää jatkoa kaikille ja kirjoittakaa nyt vähintään 10 topikkia banskuista/päivä. Jooko.

Olen vilpittömän pahoillani kaikkien puolesta jotka joskus odottivat tältä laudalta jotain. Myös itseni.

Jos näin ulkopuolisena saan sanoa (ja mähän saan!:D ) niin tämän laudan taso on vähän... hmm... omituinen. Joskus oli sfperkeleessä juttua siitä, miten jonkun ihmisen kirjoitustyyli vaikuttaa omaan käsitykseen ko ihmisestä. No, teidän kirjoitustyylit viittaa lähinnä keskenkasvuisiin. :p Ja viestien pituus on luokkaa Ö... :D

Ei pahalla kuitenkaan. :)

Deth, me sentään sonatassa osataan käyttää pidempiä virkkeitä,vai?!:D

Niin, no, ei kai täällä kukaan väitäkään olevansa muuta kuin keskenkasvuinen. Kaikki muut on luultavasti jo kauan sitten tajunneet tilanteen epätoivoisuuden ja vaihtaneet keskustelupalstaa.
Figarolta pitänee pyytää anteeksi ettei lauta täyttänyt vaatimuksia ja toivottaa onnea paremman etsimiseen.

Originally posted by Figaro1
Selvä juttu. Jätetään tämä boardi omaan onnettomuutensa ja tehdään niin että minä siirryn jonnekin järkevien aiheiden pariin. Hyvää jatkoa kaikille ja kirjoittakaa nyt vähintään 10 topikkia banskuista/päivä. Jooko.

Olen vilpittömän pahoillani kaikkien puolesta jotka joskus odottivat tältä laudalta jotain. Myös itseni.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Deth, no niin minä vähän pelkäsinkin. :) Sen siitä saa kun yrittää blondille selittää faktaa... :p

Rranah, no en minäkään muuta väittänyt. ;) Heko heko. :p Minusta vain ainakin on mukavampaa lukea tekstiä, jossa ei esiinny "vittu", "saatana", "perkele" sanoja, jossa sanat päättyvät ja jossa ovat pisteet siellä missä täytyy. :) Mukavampaa silmällekin. :)

Mutta eipä se mua haittaa, mitä te täällä höpisette, piti vaan tulla katsomaan ku tuo Deth on tästä niin puhunu. :) Mähän en sitäpaitsi edes tykkää koko bändistä (jonka foorumi tämän ainakin pitäisi olla). :D

No niin no enpä tiedä.. se riippuu mitä sillä paskanjauhannalla tarkottaa. jos haluatte löytää vittumaisen boardin niin menkää Dream Theaterin General Chattiin.. voi saatana mitä paskaa siellä jauhetaan.. oikeesti!